Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه ای با حضور مدیران معاونت امور هنری، تکریم سیدمجتبی حسینی برگزار و از خدمات وی قدردانی، همچنین محمود شالویی به عنوان سرپرست معاونت امور هنری معارفه شد.

محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه گفت: با توجه به سابقه ای که در معاونت امور هنری داشتم با نظر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شد تا تعیین معاون امور هنری، به عنوان سرپرست معاونت خدمت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای حسینی هم اعلام کرده بود  قصد دارد از معاونت امور هنری خداحافظی کند و رئیس محترم فرهنگستان زبان و ادب فارسی درخواست و تأکید کردند به خدمات آقای حسینی نیاز دارند، بنابراین این تغییر انجام شد. 

شالویی با قدردانی از خدمات حسینی گفت: کسی نمی تواند خدمات آقای حسینی و همکاران معاونت را در این چهار سال انکار کند که دو سال از این دوره با دشواری هایی چون شیوع کرونا، مضایق مالی و بودجه ای و سختی های دیگر همراه شد. از برگ های برنده آقای حسینی در معاونت امور هنری این بود که افراد باتجربه و توانمند و خوشنام با معاونت هنری همکاری کردند. آقای حسینی هنرمند است و دل در گرو سمت، عنوان و مدیریت ندارد اما همواره دغدغه خدمت و فعالیت در فرهنگ و هنر دارد. امیدواریم در حوزه جدید هم موفق باشند.

سیدمجتبی حسینی در این جلسه با قدردانی از مدیران و همکاران معاونت امور هنری گفت: معاونت امور هنری حوزه های متنوع و هرکدام شرایط و ادبیات متفاوتی دارد. سعی شد در این دوره با یک برنامه و انسجام فعالیت ها برنامه ریزی و انجام شود. کارهایی به دور از وعده،  انجام شد تا پس از انجام در معرض دید و داوری قرارگیرد. فعالیت های عمرانی مانند بهسازی موزه هنرهای معاصر تهران، سالن اصلی تئاترشهر، مجموعه بنیاد رودکی، آثار موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان، ساماندهی فرآیندها و رویدادها، هوشمندسازی، فعالیت های هنری استانها، برنامه ها و رویکردهایی متناسب با شرایط کرونا و ... از جمله فعالیت هایی بود که در این دوره انجام شد و این به دلیل وجود مدیران و همکاران فعال و باتجربه ای است که صمیمانه و از سر مسئولیت در معاونت فعالیت می کنند.  

سیدمجتبی حسینی (چپ)، محمود شالویی(راست)

محمد اله یاری در این جلسه گفت: آقای حسینی در این دوره برای هنر تلاش کردند و در شرایط دشوار حوزه کلان هنر را مدیریت کردند، از حمایت و همراهی آقای حسینی قدردانی می کنم و برای آقای شالویی آرزوی موفقیت دارم.

قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی نیز گفت: در بیش از ۱۵ سال سابقه مدیرکلی در حوزه فرهنگ و هنر این دوره معاونت، یکی از منسجم ترین گروه ها برای فعالیت را مشاهده کردم.

احمد صدری نیز در این جلسه گفت: آقای حسینی فارغ از هنرمند بودن، درباره تاریخ و مسایل هنر آگاهی و تسلط دارند و در موارد مختلف مسایل و نکات دقیقی را ارائه می کردند.

علی اکبر صفی پور؛ مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری نیر در این جلسه گفت: در این دوره با حمایت های جدی آقای حسینی از ارتقای کمی و کیفی آموزش هنر، تغییراتی در فرآیندها در حوزه آموزشگاه های آزاد هنری و هنرستان‌ها هنرهای زیبا انجام شد و تعداد هنرستانها به ۵۹ باب افزایش یافت.

در این جلسه احمد صدری؛ دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، قادر آشنا؛ مدیر کل هنرهای نمایشی، امین مؤیدی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی، هادی مظفری؛ مدیر کل هنرهای تجسمی، محمد اله یاری؛ مدیر کل دفتر موسیقی، علی اکبر صفی پور؛ مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری، مریم پورشهابی؛ دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، عبادرضا اسلامی، رئیس فرهنگسرای نیاوران، علیرضا حفیظی؛ مدیر حراست معاونت امور هنری و عبدالرحیم سیاهکارزاه رئیس مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی  معاصر حضور داشتند.

در پایان این جلسه، با اهدای تابلوی نقاشی و لوح تقدیر از خدمات سیدمجتبی حسینی در دوره مسئولیت معاونت امور هنری قدردانی شد.

برچسب‌ها سید مجتبی حسینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مجتبی حسینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی سید مجتبی حسینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور هنری جلسه گفت سیدمجتبی حسینی برنامه ریزی محمود شالویی وزارت فرهنگ امور هنری آقای حسینی فعالیت ها انجام شد مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه شناسنامه ملی برای همه پروژه‌های فرهنگی - هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده خبر داد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی در نشست صمیمی با کارکنان این معاونت، از تشکیل «کمیته زیرساخت» خبر داد و اظهار کرد: این کمیته با هدف تسریع در رسیدگی به امور پروژه‌های نیمه‌تمام تشکیل شده است.

وی از وظایف این کمیته به مطالعه تخصصی برای روند تجاری‌سازی اشاره کرد و افزود: بررسی قابلیت تجاری‌سازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ این اقدام با هدف درآمدزایی مستمر برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری بهره‌برداری شده و تأمین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر این‌که زیرساخت‌های فرهنگی - هنری کشور تقویت می‌شوند، گفت: بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم، مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند. مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای درباره این موضوع دارند و مأموریت‌های جدیدی برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند.

کد خبر 747307

دیگر خبرها

  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی