Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir منتشر شد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ در چهار نوبت صبح و عصر در روزهای ۳۱ تیر و اول مرداد به مدت ۱۶۰ دقیقه در ۳۵ دانشگاه علوم پزشکی شامل ۴۰ حوزه امتحانی در قالب ۴۳ رشته و ۱۰ مجموعه رشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک مشاهده نتایج

در این آزمون مجموعاً ۷۲ هزار و ۸۱۵ نفر ثبت نام کرده بودند که تعداد ۴۶ هزار و ۳۱۶ نفر در آزمون شرکت کردند و ۲۶ هزار و ۴۹۹ نفر (معادل ۳۶ درصد) غایب بودند.

تعداد ۵۰ هزار و ۲۷۲ نفر کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند و طبق فرم‌های خوداظهاری تکمیل شده ۴۵۳ داوطلب مبتلا به کووید -۱۹ بودند که جهت حفظ سلامتی سایر داوطلبان در محیطی جداگانه و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی آزمون دادند.

انتخاب رشته محل کلیه داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نیز با توجه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دهه اول شهریور انجام شد.

اگر در هر مرحله از روند آزمون، پذیرش، تحصیل مشخص شود که شرایط حضور در آزمون توسط داوطلب رعایت نشده و مجاز به شرکت در آزمون رشته مذکور و یا انتخاب آن رشته نبوده است، قبولی فرد لغو شده و ضمن محرومیت از شرکت در آزمون بعدی، طبق مصوبات هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون‌ها، در فرد تصمیم گیری خواهد شد.

همچنین ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه‌ها از طریق سامانه دانشگاه محل پذیرش انجام می‌شود.

کد خبر 524952

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نتایج ارشد آزمون ارشد علوم پزشکی کارشناسی ارشد علوم پزشکی ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی آزمون ارشد علوم پزشکی 1400 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به اطلاع شركت‌كنندگان آزمون ورودي دوره دكتري«Ph.D.»  (نيمه‌متمركز) سال 1403 مي‌رساند؛ كارنامه نتايج اوليه آزمون مذكور در روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1403/01/28از طریق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل مشاهده است.

افرادی كه بر اساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه به‌تاریخ 1403/02/01 تا روز چهارشنبه به‌تاریخ 1403/02/05نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود (حداكثر 50 كدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحاني كه در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمايند.

به اين‌دسته از متقاضیان توصيه مي‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و اطلاعيه‌هاي مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌هاي مربوط به مجموعه امتحاني انتخاب و اولويت‌ها را به ترتيب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌هاي خود اقدام نمايند. دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اين آزمون از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از بعدازظهر روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1403/01/28در اختيار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
لازم به توضيح است اسامي معرفي‌شدگان داراي حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسي سوابق علمي و پژوهشي و ...) در دهه اول خردادماه 1403 از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.
داوطلبان به موارد ذیل توجه نماید:

1-داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند. شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

2-داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌هاي غيرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر يك از كدرشته‌محل‌‌هاي مربوط به دانشگاه‌هاي: امام صادق(ع)، جامع امام حسين(ع) و علوم انتظامي امين هستند، در صورت تمايل و داشتن شرايط لازم مطابق توضيحات انتهاي دفترچه، مي‌توانند كدرشته‌محل‌هاي مربوط به دوره‌هاي روزانۀ فقط دانشگاه‌هاي مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نيز انتخاب نمايند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد