Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احتمال تخریب ورزشگاه در محله دنارت منطقه شش به علت اختلافات حقوقی با مالکان وجود دارد و مردم درخواست تلاش برای گرفتن رضایت از مالکان و حفظ این ورزشگاه را داشتند که در صحن علنی مطرح و قرار شد به آن رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز (یک‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یازدهمین جلسه علنی شورا به مناسبت هفته دفاع مقدس میزبان دو تن از فرماندهان نظامی استان بودیم که در رابطه با اتفاقات هشت سال دفاع مقدس و شرایط امروز و دست‌آوردهای کشور در حوزه‌های مختلف و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قرائت طرح‌ها و لوایح شورا، افزود: گزارش تفریق بودجه سال گذشته شورای شهر که از سوی مؤسسه حسابداری ارائه شده بود، در صحن علنی بررسی و تصویب شد. اعضای شورای شهر با لایحه کمک به فرمانداری اصفهان برای هزینه‌های برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز با توجه به مدت زمانی که از انتخابات گذشته است مخالفت کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان رسیدگی به معوقات حقوق کارکنان شرکت‌ها از دوره گذشته، وضعیت بدهی شهرداری اصفهان و لزوم مقابله با آلاینده‌های هوا در آستانه فصل سرد سال را از جمله عناوین تذکر اعضای شورا در صحن علنی اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: احتمال تخریب ورزشگاه در محله دنارت منطقه شش به علت اختلافات حقوقی با مالکان وجود دارد و مردم درخواست تلاش برای گرفتن رضایت از مالکان و حفظ این ورزشگاه را داشتند که در صحن علنی مطرح و قرار شد به آن رسیدگی شود.

صالحی با تقدیر و تشکر از هیئات و نیروهای مردمی که فضای شهر را برای جاماندگان اربعین، حسینی کردند تصریح کرد: ظرفیت مجموعه شهرداری در اختیار شهروندان برای پیاده روی در روز اربعین قرار خواهد گرفت.

کد خبر 524910

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اربعین شورای شهر اصفهان علی صالحی آلودگی هوا گزارش عملکرد ورزشگاه صحن علنی شورای شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!

تصاویری از لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در محله بنجیر، بافت تاریخی شهر زواره، استان اصفهان منتشر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • ببینید | لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد