Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش ظهر یکشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری زنجان، گفت: برای رسیدن به حد مطلوب پوشش واکسیناسیون راه طولانی در پیش است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام گرفته پویش هفته طلایی واکسیناسیون زنجانی‌ها از دوم مهرماه سالجاری آغاز شده است، اظهار کرد: این پویش تا جمعه آینده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: زیرساخت‌های بسیار مطلوبی برای واکسیناسیون در استان فراهم شده و ابتلا به این بیماری در موج پنجم به تدریج روند کاهشی به خود گرفته است.

قزلباش با بیان اینکه بعد از فروکش کردن موج پنجم کرونا ۱.۵ ماه فرصت وجود دارد، تاکید کرد: گر یک هفته پیش رو با استقبال پرشور مردم واکسیناسیون شتاب بگیرد، می‌توان به تمام اهداف مدنظر دست یافت.

وی افزود: تزریق سریع و وسیع واکسن در سطح استان اصلی‌ترین راهکار در مقطع کنونی است و وقتی حجم وسیعی از واکسن تزریق شود در بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس پیشتاز خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از راه‌اندازی ۵۸ مرکز واکسیناسیون ثابت و سیار با همراهی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح خبر داد و ابراز داشت: طی مدت یک هفته با تزریق واکسن کرونا خود، خانواده و جامعه را در برابر این بیماری ایمن کنند.

قزلباش گفت: طی روزها و هفته‌های گذشته حرکت‌های خوبی برای واکسیناسیون نقاط هدف در استان انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در از برخی از مناطق شهر زنجان پوشش واکسیناسیون کمتر از ۵۰ درصد است که تلاش می‌شود این مهم تقویت شود.

کد خبر 5314013

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام بازگشایی مدارس واکسن کرونا آمار کرونا عکس استانها گرگان مرز مهران خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛  اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی زنجان در برخی مناطق شهرستان صائین قلعه برگزار شد.

در این اقدام خیرخواهانه و نوع‌دوستانه خدماتی نظیر ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه، روانشناسی، فرهنگی، مامایی و پرستاری، شنوایی‌سنجی، نوار قلب و تزریقات، آموزش بهداشت، توزیع داروی رایگان ارائه شد.

این اردوی جهادی در بازه زمانی دو روزه با حضور ۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در جنوب و جنوب شرق کشور تا ۱۰ روز آتی
  • شروع واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس در مناطق گرمسیری کشور
  • نرخ رشد نقدینگی کمتر از متوسط ۶۲ سال اخیر+نمودار
  • آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا ۱۰ روز آینده
  • آغاز واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در جنوب و جنوب شرق کشور
  • واکسیناسیون ناجی جان و سلامت انسان‌ها در برابر بیماری‌های عفونی
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند