Web Analytics Made Easy - Statcounter

به احتمال زیاد فراز کمالوند تیم نفت مسجدسلیمان را در لیگ بیست و یکم هدایت می کند...

به گزارش طرفداری، پس از پایان لیگ بیستم در حالی که محمود فکری قرارداد خود را با نفت مسجدسلیمان تمدید کرده بود، به دلیل وجود بندی مبنی بر اخراج پس از سه باخت پیاپی در لیگ در قرارداد این مربی، با این باشگاه قطع همکاری کرد و پس از این اتفاق نفتی ها سراغ سیروس پورموسوی رفتند، در حالی که پورموسوی قرارداد خود را با این تیم امضا هم کرده بود، این همکاری به صورت دو طرفه فسخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاقات مسجدسلیمانی ها به دنبال مذاکره و توافق با مهدی رحمتی بودند و همان بند عجیب تعداد باخت های متوالی را برای این مربی نیز مطرح کردند اما تعداد باخت ها را از سه به چهار رساندند و اعلام کردند در صورت چهار باخت متوالی حق قطع همکاری با این سرمربی را دارند و پس از قطع همکاری رحمتی قرارداد خود را تنها تا همان مقطع از فصل که چهار باخت متوالی ثبت می شود، دریافت می کند و حق دریافت کل مطالباتش را ندارد. به هر حال  مهدی رحمتی با این شرایط موافقت نکرد و حالا ظاهرا پس از کش و قوس‌ های فراوان مسجدسلیمانی ها با فراز کمالوند به توافق نهایی رسیده اند و این سرمربی در لیگ بیست و یکم این تیم را هدایت می کند.

البته باید دید در قرارداد این سرمربی هم از این بند های عجیب و غریب دیده می شود یا نه...

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! برترین های قرن با محرم نویدکیا: علی کریمی جاه طلب بود، یکی از سه بازیکن برتر دنیا می شد! فرزاد مجیدی مربی استقلال شد! تمسخر کریستیانو رونالدو توسط هواداران استون ویلا پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد / فیلم خانه اجاره ای لیونل مسی در پاریس با 20 هزار یورو در ماه واکنش زیبای امیر عابدزاده در دیدار مقابل لاس پالماس / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس

کنان ییلدیز پاداش درخشش خود را می‌گیرد.

طرفداری | کنان ییلدیز، مهاجم 18 ساله یوونتوس برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسیده‌است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، نمایندگان کنان ییلدیز با باشگاه یوونتوس به توافق رسیدند و به زودی قرارداد بازیکن ترک با بیانکونری تمدید می‌شود. قرارداد جدید کنان ییلدیز با یوونتوس، چهار ساله و تا تابستان 2028 خواهد بود. در قرارداد جدید دستمزد ییلدیز از 350 هزار یورو سالانه به یک میلیون یورو افزایش خواهد یافت. همچنین انتظار می‌رود یوونتوس پیراهن شماره 10 را به ییلدیز دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • پاکو خمز از اخراج قسر در رفت
  • همه به دنبال یحیی؛ گل‌محمدی گزینه جانشینی چهره‌های مطرح!