Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، علی موسوی درباره انتخاب مصطفی آجورلو به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال و تمدید سه ساله قرارداد فرهاد مجیدی با آبی‌پوشان اظهار داشت: این اتفاقات را به فال نیک می‌گیریم. آجورلو مسائل ابتدایی را که مجیدی از مدیریت باشگاه خواسته بود، انجام می‌دهد و قرارداد او را برای آرامش تیم تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امیدوارم استقلال با آجورلو به ثبات برسد و مجیدی با آرامش به کارش ادامه دهد.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ما سیستمی حرفه‌ای نداریم و نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم. باید منتظر بمانیم تا در آینده درباره عملکرد مدیران باشگاه صحبت کنیم. ان‌شاءالله استقلال استارت خوبی بزند و به آرامش برسد. باید با گذشت سه تا شش ماه درباره عملکرد مدیران قضاوت کنیم.

پیشکسوت استقلال درباره بازیکنانی که در نقل‌وانتقالات تابستانی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده‌اند، بیان کرد: استقلال برای موفقیت در لیگ برتر بازیکنان بدی نگرفته است، اما با توجه به اینکه هواداران از تیم انتظار کسب حداقل یک قهرمانی دارند، در نقل‌وانتقالات ضعیف عمل کرده‌اند. استقلال تیمی بزرگی است و به دو یا سه بازیکن بزرگ نیاز دارد.

موسوی با اشاره به لزوم خرید بازیکنان باکیفیت به تسنیم گفت: حالا که ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی برطرف شده است، تیم استقلال به یک مهاجم تمام‌کننده خارجی نیاز دارد که زحمات سایر بازیکنان را به سرانجام برساند. تمام‌کننده خوب در ایران بسیار کم پیدا می‌شود. باید یک مدافع خارجی خوب هم به تیم اضافه شود تا دفاع را جمع کند. قهرمانی با تیم فعلی دشوار است و استقلال به چند بازیکن بین‌المللی نیاز دارد.

وی در مورد انتقادات از فرهاد مجیدی و اینکه آیا استقلال با او در سه سال آینده می‌تواند موفق باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: استقلال با مربی درجه چهارم یا حتی بدون مربی هم به مقام چهارم، سوم یا دوم لیگ برتر می‌رسد و اگر یک مربی ایرانی فراتر از انتظارات عمل کند، می‌تواند تیم را به قهرمانی برساند. مربیان تیم باید تمام تلاش خود را بکنند تا قهرمانی را برای هواداران استقلال به ارمغان بیاورند و آنها را راضی کنند. هواداران از تیم انتظار قهرمانی دارند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1112628 برچسب‌ها استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال

پیش از آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اتفاقی بسیار تلخ برای کوین یامگا به وقوع پیوست که جدا از هواداران و بازیکنان استقلال، تمام جامعه فوتبال کشورمان را هم تحت تاثیر قرار داد و متاثر کرد.

مصدومیت شدید این بازیکن خارجی با اخلاق به گونه‌ای بود که او نه تنها فصل را به طور کامل از دست داد بلکه برای بهبودی مجدد و رسیدن به حداکثر بینایی هم دچار دردسر شد. خوشبختانه روند درمان این بازیکن زیر نظر یکی از بهترین چشم پزشکان جهان در حال انجام است و او حالا بالغ بر یک ماه است که سر تمرین استقلال حاضر شده و بر اساس توصیه پزشکان و مربیان برای اینکه دچار اضافه وزن نشود و عضلاتش را بیدار نگه دارد، هنگام تمرین آبی‌پوشان داخل زمین، او دور چمن پیاده‌روی می‌کند.

حالا خبر خوشحال کننده برای استقلالی‌ها اینکه به کوین اجازه داده شده روز‌ها به صورت محدود بغل پا نیز بزند و دوباره با توپ کار کند. یامگا هنگام برگزاری تمرینات استقلال هر روز برای دقایقی پس از راه رفتن دور زمین مشغول بغل پا زدن هم می‌شود تا پاهایش دوباره به کار با توپ انس بگیرند.

استقلالی‌ها امیدوار هستند تا یامگا بتواند فصل آینده دوباره فوتبال بازی کند. البته جدا از اینکه چنین شرایطی فراهم خواهد شد یا نه، بسیار امیدواریم که این بازیکن بینایی خودش را به طور کامل به دست آورده و از چنین نعمتی محروم نشود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد 
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران