Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر در شبکه پرداخت الکترونیک کارتی، خطا‌ها در پنج گروه خطای صادرکنندگی، خطای پذیرندگی، خطای شاپرکی، خطای کاربری و خطای کسب و کار طبقه بندی می‌شوند.

جدول زیر اطلاعات مربوط به تعداد تراکنش‌های موفق و ناموفق (خطا) کل شبکه شاپرک را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق بررسی‌های انجام شده در این زمینه مقدار کل تراکنش‌ها در مرداد ماه ۱۴۰۰ به ۳ میلیارد و ۴۲۴ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۵۳۸ عدد رسید که ۳ میلیارد و ۱۶۱ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۳۸۴ عدد آن موفق و ۲۶۲ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۱۵۴ مورد تراکنش‌های نا موفق بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک مرکزی تراکنش بانکی دستگاه کارتخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: این جشنواره همزمان با هفته محیط زیست به صورت ملی برپا می‌شود.
منصوری با اشاره به اینکه این رخداد اولین جشنواره ملی نامه‌ای طبیعت است افزود: جشنواره سابقا در دو سه سال اخیر به صورت استانی برگزار می‌شد که به دلیل استقبال خوب شرکت کندگان این بار به صورت ملی برگزار شده است.
او ادامه داد: همچنان کودکان و نوجوانان تا پایان فرودین فرصت دارند نامۀ خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: علاقمندانی که تاکنون آثار خود را ارسال نکرده‌اند، در فرصت باقی مانده آثار خود را به نشانی markazi.kpf.ir ارسال و یا با شماره ۰۸۶۳۴۱۲۲۰۹۹، داخلی ۱۱۶، تماس برقرار کنند.
منصوری اضافه کرد: ترویج فرهنگ محیط زیست و توجه به طبیعت در بین قشر کودکان و نوجوانان و آشنایی با شیوه صحیح نامه نگاری از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
منصوری عنوان کرد: اختتامیه این جشنواره از ۱۵ تا ۲۲ خردادماه در هفته محیط زیست در اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • جزییات تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر خارجی از دره ستارگان قشم
  • اسرائیل تلاش می‌کند بر حجم ضربات وارد شده سرپوش بگذارد