Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور از ساعت ۱۴ به مصاف گره‌سون رفت و با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد.

مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور در این مسابقه در ترکیب ثابت این تیم قرار داشت و دقیقه ۷۵ تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته برای گره‌سون گلزنی کرد و آتاماه تک گل کایسری را به ثمر رساند.

کایسری اسپور با ۱۱ امتیاز در رده هشتم سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

بیشتر بخوانید

برد ۳ گله یاران حسینی مقابل گالاتاسرای با درخشش تیام

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران مجید حسینی کایسری اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی بعد از شکست آلومینیوم اراک مقابل ذوب‌آهن در اصفهان در نشست خبری حضور یافت وصحبت‌هایی را انجام داد.

سرمربی آلومینیوم درباره شرایط بازی عصر یکشنبه گفت: بازی خیلی خوبی بود؛ بچه های ما واقعا نیمه اول خیلی خوب و چشم‌نواز بازی کردند ، حفظ توپ خوبی داشتیم و توانستیم از عقب بازی کنیم. هیچ موقعیتی در نیمه اول به حریف ندادیم و خلق  موقعیت‌هایی داشتیم. در نیمه دوم می‌دانستیم تعویض هایی انجام می‌دهند؛ با همین نفرات سعی کردند فشار بیاورند. موقعیت زیادی نداشتند و بیشتر روی ضربات ایستگاهی موقعیت ساختند.

او ادامه داد: چیزی که ما را اذیت می‌کند، این است که از موقعیت‌های 60، 70 درصدی مان نمی‌توانیم استفاده کنیم اما رقبای ما می‌توانند. امروز همانطور که ملاحظه کردید در وقت های اضافی آنها روی یک توپ پشت دفاع بازیکن شان اضافه شد و در آن شلوغی یک ضربه استثنایی زد و تیمش را برنده کرد.

سرمربی آلومینیوم خطاب به بازیکنان خود ضمن گلایه از فرصت‌هایی که از دست داده‌اند، تاکید کرد: امیدوارم بچه‌های ما متوجه شده باشند که در فوتبال باید بی‌رحم تر باشید. اینکه فقط حفظ توپ کنی و فوتبال خوب بازی کنی، کافی نیست. در نقطه ته زمین باید کارت را بهتر تمام کنی که متاسفانه این مشکل را داریم. با این حال از زحمت بچه هایمان خیلی راضی ام. خیلی امروز خوب بازی کردند، اما مشکل مان همان است که خدمت تان عرض کردم. انشاالله بتوانیم این فصل را با یک رتبه خوب تمام کنیم، در ادامه باید یک فکر عاجل به حال این مساله داشته باشیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون نتوانسته مقابل تیم‌های محمد ربیعی پیروز شود، با لبخند گفت: دلیلش این است که ربیعی ما را برده است!

سرمربی آلومینیوم درباره جدایی جلال امیدیان از کادرفنی این تیم و حضورش در جمع دستیاران ژوزه مورایس بیان کرد: می‌توانید بروید از خود آقای امیدیان سوال کنید.

حسینی درباره عملکرد تیم داوری مسابقه با ذوب‌آهن هم گفت: داور خوبی بود؛ بازی حساسیت آنچنانی نداشت و دو تیم میانه جدولی بودند که نه تیم‌ها سقوط می‌کنند و نه شانس سهمیه دارند. هردو تیم خواستند فوتبال بازی کنند. داوری هم مساله خاصی نداشت، با این اتفاقاتی که این فصل برای تیم ما افتاده و بلاهایی که سر ما آمد، فکر می‌کنم این داور بهترین بود!

دیگر خبرها

  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید