Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی صلواتی، روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از ابتدای اجرای طرح توزیع لاستیک سهمیه ای تاکنون ۲۸۴ هزار و ۲۴۳ حلقه به نرخ دولتی و سهمیه‌ای بین رانندگان استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این طرح از یکم مهر ۱۳۹۷ تاکنون در حال اجراست، ادامه داد: تاکنون ۲۶۶ هزار و ۷۸۰ حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل کالا و ۱۷ هزار و ۴۶۳ حلقه بین رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافر توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این لاستیک‌ها بین رانندگان اتوبوس‌ و مینی بوس‌های مسافربری و انواع کامیون‌ که بصورت قانونی در جاده‌های استان و در حوزه جابه‌جایی مسافر و حمل و نقل بار فعالیت دارند، توزیع شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان اظهار داشت: تخصیص لاستیک به رانندگان دارای شرایط لازم از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای فقط توزیع‌ کننده است.

صلواتی افزود: روند توزیع لاستیک به خودروهای برون شهری اعم از مسافربری و حمل کالا در استان بر اساس کارکرد و پایش خودروها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مبنای توزیع لاستیک مانند تخصیص سوخت و بر اساس میزان کارکرد وسیله نقلیه است و ناوگان حمل و نقل برون شهری باید برای جابه‌جایی کالا بارنامه داشته باشند، هشدار داد: چنانچه کامیونی بدون اسناد حمل و بارنامه در جاده‌ها تردد کند نه تنها لاستیک سهمیه‌ای و سوخت به آنها تعلق نخواهد گرفت بلکه در مدت زمان مشخصی نیز کارت هوشمند آنها غیرفعال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان دارای بیش از ۱۳۰ شرکت حمل و نقل مسافر و پنج اتحادیه شهرستانی است.

در استان اصفهان بیش از ۵۰ هزار راننده، ۳۵ هزار دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل کالا و بار و بیش از ۹ هزار  خودرو در ناوگان حمل و نقل مسافر فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای لاستیک اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای لاستیک اصفهان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای لاستیک اصفهان ناوگان حمل و نقل توزیع لاستیک بین رانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: جاده خور به سمت نایین و اصفهان محدوده گردنه زنجیرگاه بدلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شد و رانندگان از مسیرجایگزین اردکان-چوپانان استفاده کنند.


سرهنگ علی مولوی با اشاره به اینکه امروز همچنین گردنه ظفرقند، زواره و نطنز هم که در پی بارش و سیلابی شدن بسته شده بود بازگشایی شد افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح بیشتر جاده‌های استان رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.


وی تاکید کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است و افراد بدانند جاده‌های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج می‌کند.


مسافران در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال سقوط سنگ/ در حاشیه جاده چالوس توقف نکنید