Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@06:44:57 GMT

وضعیت ادلب، روی میز نشست پوتین و اردوغان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۷۷۵۷

وضعیت ادلب، روی میز نشست پوتین و اردوغان

به گزارش ایلنا به نقل از اینترفاکس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در خلال سفر «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه ترکیه وضعیت ادلب در سوریه را بررسی خواهد کرد. 

پسکوف ‌در نطقی تلویزیونی گفت: «رؤسای دو کشور اراده سیاسی نشان داده‌اند و توانستند درباره ادلب به توافق برسند اما متاسفانه هنوز فعالیت‌های تروریستی در این منطقه همچنان فعال است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «این موضوع غیر‌قابل‌قبول است و مانع عملیات صلح در سوریه می‌شود. بهتر است همه این موارد در چارچوب برنامه‌ها گنجانده شود». 

 پسکوف روابط بین پوتین و اردوغان را بسیار خوب و مبتنی بر اعتماد متقابل توصیف کرد که همین موضوع زمینه را برای مذاکرات جدید فراهم می‌کند. 

اردوغان پیشتر بر اهمیت نشست خود با پوتین که قرار است ۲۹ سپتامبر در مسکو برگزار شود، تاکید کرده بود. 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پوتین اردوغان پسکوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در سخنانی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در تلاش است جنگی منطقه‌ای به راه بیاندازد.

اردوغان افزود: نتانیاهو و سرکردگان اسرائیل به تنهایی مسؤول تنش اخیر در خاورمیانه هستند. نتانیاهو تلاش می‌کند برای باقی‌ماندن در مقام نخست‌وزیری جنگ را به درازا بکشاند.

رئیس جمهور ترکیه گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق اقدام اخیر اسرائیل بود، اما کشورهایی که در این رابطه سکوت اختیار کردند، به حمایت از اسرائیل شتافتند.

اردوغان ادامه داد: ما اجازه نداده‌ایم هیچ تجهیزاتی که امکان استفاده در زمینه نظامی را داشته باشد به اسرائیل فروخته شود. موضع ما در قبال حمله اسرائیل به نوار غزه ثابت است.

کد خبر 6080341

دیگر خبرها

  • اردوغان: کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال ایجاد یک درگیری منطقه ای است/ کشورهایی که در مورد حمله به کنسولگری ایران سکوت کردند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول درگیری‌های منطقه است
  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است