Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:41:05 GMT

۶۷ خانوار نیازمند کردستانی صاحبخانه می شوند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۷۸۷۳

۶۷ خانوار نیازمند کردستانی صاحبخانه می شوند

سیدعلی موسوی جم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای این تعداد واحد مسکونی شهری و روستایی سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۶۲  واحد این منازل مسکونی در سطح روستاها و پنج واحد نیز به مددجویان شهری تحویل داده می شود، گفت: اعتبار مورد نیاز این تعداد واحد منزل مسکونی از محل پرداخت بلاعوض و تسهیلات این نهاد، کمک خیران و آورده مددجو تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: یکی از مشکلات اساسی بویژه در میان قشر ضعیف نداشتن سرپناه است که در صورت حل آن، بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه رفع و یا کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: درشرایط فعلی جامعه ایجاد سرپناه برای محرومان و نیازمندان یکی از گرانبهاترین خدمت‌ها به شمار می‌رود و کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد حمایتی در تلاش است از راههای گوناگون سرپناهی امن برای نیازمندان بنا کند.

موسوی جم اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس علاوه بر تحویل این تعداد منزل مسکونی به مددجویان، برنامه های دیگری از جمله پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات اشتغال به مددجویان و نیازمندان متقاضی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری انجام خواهد شد.

درحال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در سطح استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند، که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

برچسب‌ها کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ۵ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی توانسته اند هم خود شاغل شوند و هم زمینه اشتغال دیگران را هم فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: پارسال ۶۵۰۰ نفر آموزش‌های قالبیبافی سفالگری، منبت کاری، سبد بافی و. دیده اند.

رسول شیخی زاده افزود: پارسال ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و خود کفایی به مدد جویان پرداخت شده است.

استاندار همدان هم در جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه کار کمیته امداد در استان رضایت بخش است: گفت از همه توانمان برای مسکن مددجویان استفاده می‌کنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: خودکفایی و یاری رساندن به جامعه هدف نهایی کمیته امداد است و ما با حمایت دائم از مددجویان زمینه توسعه کار و فعالیت آنها را فراهم کرده ایم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان هم در این مراسم گفت: با کار‌های زیربنایی و فرهنگ سازی ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مددجو رتبه‌های برتر آزمون سراسری را کسب کرده اند.

آقای صباغیان با اشاره به توانمند سازی همه جانبه، افزود: هفته گذشته ۳۳ هزار و ۸۶۳ مسکن ساخته و به مددجویان تحویل داده شده است و توانمند سازی مددجویان از طریق خودکفایی و اشتغالزایی همچنان ادامه دارد.

پارسال و با نیت توانمندسازی مددجویان ۱۰۰ هزار نفر با آموزش و دریافت تسهیلات خودکفا شدند.

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز