Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل اصغرپور در جلسه شورای آموزش و پرورش با تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت:  از روش های تدریس حضوری در مدارس روستایی با کلاس های کم جمعیت و به خصوص کلاس های چند پایه و در کنار آن از برنامه های کمک آموزشی به خصوص در روستاهایی که مشکل اینترنت دارند می توان استفاده کرد.
وی بر ضرورت تلاش مضاعف شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب‌شیر در راستای پوشش واکسیناسیون عمومی به خصوص برای گروه فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده آنان در مناطقی که قرار است کلاس‌ها حضوری برگزار شود، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصغرپور سلامت دانش آموزان و نیروهای فرهنگی را اولویت آموزش و پرورش بیان کرد و گفت: در شهرستان عجب‌شیر بیش از ۹۵ درصد معلمان و کادر مدارس دولتی و غیردولتی، آموزشگاه های آزاد و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برای مقابله با ویروس کرونا واکسینه شده اند و از این هفته نیز به همت مدیران مدارس مدیریت و کادر شبکه بهداشت و درمان واکسیناسیون دانش آموزان دوره دوم متوسطه که ۱۵ سال و بیشتر از آن سن دارند انجام خواهد شد.
فرماندار عجب شیر از خیرین به جهت تهیه تبلت و گوشی هوشمند و یاری رساندن به امر آموزش دانش آموزان بی بضاعت قدردانی کرد.

 مدیر آموزش و پرورش منطقه عجب شیر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس گفت: هیچ ابزاری نمی تواند جایگزین تدریس حضوری باشد و مدافعان تعلیم و تربیت در کنار مدافعان سلامت می کوشند تا تعلیم و تربیت تعطیل نشود.
عباس ممقانی حضوری بودن کلاس های درس را به صورت تدریجی عنوان کرد و گفت: با توجه به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آموزش دانش آموزان در کلاس درس به تدریج حضوری خواهد بود بر این اساس کلاس های درس گروه بندی  و به صورت کم جمعیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی اداره خواهد شد. 
وی ادامه داد : اولویت ما حفظ سلامتی همکاران و دانش آموزان است و از این رو کلاس های درس روستایی زیر ۱۵ نفر و چندپایه های ابتدایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و صندلی ها و با استفاده از ماسک از سوم مهرماه  به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت در ادامه خاطرنشان کرد: در گروه دوم هدف دروس عملی و مهارتی هنرستان ها است که با توجه به اینکه از روشهای مجازی به سختی می توان در تدریس دروس عملی و مهارتی استفاده کرد و بر این اساس با گروه بندی در گروههای کوچک و با رعایت پروتکل های بهداشتی دروس مهارتی و عملی آنها از مهرماه حضوری خواهد بود ولی دروس نظری و تخصصی دیگر هنرستان ها به صورت مجازی از سوم مهرماه تدریس خواهد شد.
ممقانی گفت: مدارس روستایی پرجمعیت با دانش آموزان بالای ۱۵ نفر در کلاس های درس به ویژه روستاهایی که آموزش مجازی و غیرحضوری آنها با مشکلاتی همراه هست برای آموزش های حضوری در اولویت بعدی هستند که از هفته سوم مهر ماه با درخواست شورای مدرسه و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی شده است تا به صورت گروه های کم جمعیت در گروه بندی های خاصی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سر کلاس درس به صورت حضوری آموزش ببینند و آموزش حضوری برخی دروس در اولویت قرار دارد.
وی افزود: مدارس شهری به استثنای دروس عملی و مهارتی هنرستان ها به صورت مجازی از سوم مهرماه سال تحصیلی را آغاز کردند تا  از اواخر آبان ماه به صورت تدریجی به حالت نیمه حضوری و حضوری تبدیل شود.

برچسب‌ها واکسیناسیون عجب شیر وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسیناسیون عجب شیر وزارت آموزش و پرورش واکسیناسیون عجب شیر وزارت آموزش و پرورش رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش و پرورش کلاس های درس دانش آموزان خواهد شد عجب شیر کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار