Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، نشریه آمریکایی پولیتیکو در جدیدترین شماره خود مقاله‌ای در خصوص اقدامات «محمد بن زاید» ولیعهد امارات نوشته و او را فردی معرفی کرده است که بیشترین نگرانی را باید به خاطرش داشت.

پولیتیکو در این مقاله نوشت: سخت است باور کنیم بن زاید فردی ساده‌لوح است که هر وقت لازم شد با دشمنانش چای می‌نوشد و به مشاهده مسابقات شترسواری می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کسی است که با طرح کودتا در مصر و به تازگی در تونس جنبش اخوان المسلمین را از عرصه قدرت بیرون کرده و توانست با اسرائیل همکاری کند.

بن زاید بدون هیچ ابایی در کشور‌های منطقه و آفریقا بطور مستقیم درگیر جنگ نظامی می‌شود و با دخالت نظامی در کشور‌هایی مانند لیبی، تونس، مصر و یمن و درگیری منطقه‌ای با قطر مهم‌ترین فردی است که باید نگران او باشیم. بن زاید با به کار گرفتن شبه نظامیان در بسیاری از جنگ‌ها شرکت کرده است، حتی او کسی بود که پشت کودتای نافرجام ترکیه قرار داشت.

پولیتیکو اضافه کرد: حال او بعد از قطع روابط خود با قطر، برادرش را برای حل اختلافات به این کشور فرستاده است، اما چه وقت؟! زمانی که قطر بعد از خروج تحقیرآمیز آمریکا از افغانستان یکی از متحدان اصلی واشنگتن شده است.

این نشریه در پایان نیز افزود: سال‌هاست که بن زاید نشان داده دنبال چه هدفی است. با این حال در سرعت خود دچار افت و خیز شده حال نیز اگر شرایط فراهم شود به راه خود با سرعت ادامه خواهد داد.

روز گذشته هم منابع یمنی فاش کردند مزدوران وابسته به امارات در جزیره سقطری یمن که تحت اشغال رژیم امارات است مردم این جزیره را به موش آزمایشگاهی رژیم صهیونیستی تبدیل کرده و واکسن‌های این رژیم را به زور و بدون اجازه به آن‌ها تزریق می‌کنند تا تاثیرات واکسن صهیونیست‌ها را بر روی انسان مشاهده کنند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات منطقه درگیری نظامی دخالت نظامی ولیعهد امارات بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سی ودومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت ها اعزام شود،اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا پنج شنبه راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ کنگ شود که فعلا باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسوولان فدراسیون جودو بدنبال پرواز جایگزین از یکی دیگر از کشورها برای اعزام تیم ملی به این رقابت ها هستند.

کد خبر 6081268

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • (ویدئو) بزرگراه معروف شیخ زاید دبی بعد از بارندگی!
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟