Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه قبل حساب باشگاه پرسپولیس با شکایت یک شرکت هواپیمایی بسته شد و این در حالی است که قرار بود این شرکت در زمان مدیریت جعفر سمیعی، با بخشش بخشی از خسارت خود و دریافت باقی‌مانده مبلغ به شکل قسطی در چندین ماه از شکایت خود صرف نظر کند تا از این طریق حساب باشگاه باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شارژ مالی پرسپولیسی ها قبل از بازی با تیم فوتبال الهلال

پس از آغاز فعالیت صدری به عنوان سرپرست پرسپولیس، او توافق با شرکت هواپیمایی را نپذیرفت و اقدام به شکایت از شرکت هواپیمایی کرد و به دلیل همین اتفاق، مدیر این شرکت قصد دارد اقدام‌های قانونی را برای دریافت کل طلبش از پرسپولیس پیگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس با اشاره به روند سرخپوشان طی هفته‌های اخیر گفت: نمایش خوبی از تیم شاهد هستیم که همچنان امید را برای قهرمانی دوباره زنده نگه داشته است.

وی ادامه داد: پرسپولیس برابر نفت آبادان هم همان فوتبالی را ارائه داد که انتظارش را داشتیم و خوشبختانه کار در زمین حریف و برابر تیمی که برای نیفتادن می‌جنگد سخت نشد. نکته مثبت این بازی به نظرم گلزنی دانیال اسماعیلی فر بود. او طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است و توانسته تاثیر خوبی در تیم به جا بگذارد.

اسطوره سرخ‌ها درباره حواشی شکل گرفته درباره دانیال اسماعیلی فر بعد از این بازی گفت: دانیال را نه الان که قبل از حضورش در پرسپولیس هم می‌شناختم. او بازیکن مودب و بااخلاقی است. مسوولان برگزاری بازی باید شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان تحت فشار اینچنینی قرار نگیرند و کار علیه آنها نشود.

پیوس دربراه بحث داوری شکل گرفته طی هفته‌های اخیر نیز گفت: داوران خوبی داریم و هرچند از حیث امکانات داوری و شرایط مالی این قشر از فوتبال روز دنیا عقب هستیم اما در نهایت در حد توان عملکرد خوبی داشته‌اند. اشتباهات برای همه تیم‌ها شکل گرفته و یک روز یک تیم سود برده و روز دیگر تیم دیگری. اینکه تیمی که سود برده در آن روز به تمجید داور می‌پردازد و روز دیگر که اشتباه علیهش شده همه چیز را به هم ربط می‌دهد زیبنده نیست. امیدوارم اشتباهات کم و کمتر شود تا ماحصل تلاش تیم‌ها در بازی‌ها به نتیجه برسد.

آقای گل اسبق پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم نیز گفت: هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. مسلما کار برای پرسپولیس سخت تر است اما هیچ چیز تمام شده نیست و مطمئن هستم که در صورت تداوم روند نتیجه گیری و پیروزی‌ها، آنها قادر خواهند بود بار دیگر به قهرمانی برسند و این استقلال امتیاز از دست خواهد داد.

دیگر خبرها

  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است