Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به  سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

 احمدزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، معاون برنامه ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیات امنا و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قم بوده است.

معاون اول رییس جمهوری همچنین مصوبه مربوط به رأی اعتماد هیات وزیران به استاندار منتخب بوشهر را ابلاغ کرد. هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به احمد محمدی زاده به عنوان استاندار منتخب بوشهر رأی اعتماد داد.

 محمدی زاده پیش از این به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران و دستیار و مشاور عالی وزیر نفت در دولت دهم فعالیت داشته است.

برچسب‌ها هیات دولت بوشهر کهگیلویه و بویراحمد هیات وزیران محمد مخبر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات دولت بوشهر کهگیلویه و بویراحمد هیات دولت بوشهر کهگیلویه و بویراحمد هیات وزیران محمد مخبر هیات وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار بندر دیر معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به شهردار دیر آمده است: بنا به پیشنهاد شماره ۱۳۳ تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر دیر در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خرداد ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی آن و در راستای مفاد آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۲۵ آذر ۱۳۹۷ هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم جنابعالی به سمت شهردار بندر دیر منصوب می‌شوید.

محمدی زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود در پیشبرد اهداف و سیاست‌های توسعه شهری، هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی و با بکارگیری جوانان مؤمن، انقلابی و پاکدست در مسئولیت‌های اجرایی شهرداری، بهره گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها با رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر در دولت مردمی و ایران قوی به همه اقشار محروم و آسیب پذیر، حفظ و حراست از اموال عمومی، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری اهتمام لازم و جدی را معمول دارید.

استاندار بوشهر یادآور شد: امید است با اتکال به خداوند سبحان و بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر رعایت آموزه‌های دینی و هنر اصیل اسلامی ایرانی در الگوی شهرسازی در راستای اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور و گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق باشید.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ظهر سه شنبه در آئین معارفه شهردار دیر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری بندر دیر و ایجاد شرایطی برای رفاه و آسایش شهروندان مورد انتظار است.

محمد هادی رستمیان اضافه کرد: افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه و رضایت مندی مردم باید مورد توجه و تاکید شهردار بندر دیر قرار گیرد.

کد خبر 6086657

دیگر خبرها

  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • دستیار معاون اول رئیسی: هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ مخبر نیست
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • ۲ استاندار جدید دولت رئیسی /وزیر مستعفی سمت گرفت
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟