Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار عباس بنایی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در مراسم توزیع لوازم التحصیل بین دانش‌آموزان نیازمند ساکن شمالغرب این کلانشهر، گفت: تعداد ۱۵۰بسته لوازم التحریر توسط پایگاه بسیج خاتم الانبیاء و ۵۰ بسته معیشتی حوزه امام رضا (ع) این ناحیه از سپاه تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس محوری‌ترین برنامه حدود ۱۰۰ پایگاه بسیج محلات و اقشار سپاه کمک مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر برای اقشار نیازمند بوده است.

بنایی با با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآوری دلاورمردی‌های جوانان غیور این مرز وبوم است، گفت: امروز همه تلاش کنیم دین خود را به شهداء ادا کنیم، زیرا امروز هرچه داریم مرهون شهدای گرانقدر و رزمندگان آن دوران است.

او با اشاره به اینکه در این برهه هجمه رسانه‌ای و ماهواره‌ای، انقلاب اسلامی را هدف گرفته است، گفت: امروزه مسائل فرهنگی جوان ما را هدف گرفته و جبهه جنگ نرم فرهنگی، درون خانه‌هاست.

شهریاری فرمانده پایگاه بسیج خاتم الانبیاء حوزه امام رضا (ع) نیز گفت: بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر با همت و کمک خیرین و مردم نیکوکار تامین و توسط نیرو‌های جهادی بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی لوازم التحریر ناحیه محمد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی آماده گفت: به مناسبت عید سعید فطر، ۶۵۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان حوزه قضایی شهرستان دزفول اهدا شد.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان و به همت خیرین شهرستان تهیه و در ۴ مرحله به خانواده‌های هدف اهدا شدند.

آقای آماده هدف از این اقدام را رفع نیاز‌های معیشتی خانواده زندانیان عنوان و از همکاری خیران این شهرستان در کمک به انجمن یادشده قدردانی کرد.  

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی