Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی برادران گرایی گفت: مصدومیت رضا گرایی بهبود یافته و علی گرایی هم با شرایط روحی بهتری کار را برای حضور در جهانی ۲۰۲۱ دنبال می کند.

به گزارش ایسنا، رحیم گیوی مربی ادواری حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد وضعیت اردونشینان در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است، بعد از المپیک ۳ اردو داشتیم، اردوی اول به خاطر اینکه بیشتر بچه های المپیکی در ترکیب جهانی بودند، به ریکاوری اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اردوی دوم فشار نسبی به تیم وارد شد و الان اردوی آخر ماست که به پیپرینگ اختصاص دارد. شرایط خوبی داریم، اکثر بچه ها جوانند، با توجه به چرخه و مسابقاتی که پشت سر گذاشتند، تجربه کسب کردند، برخی هم جوان و کم تجربه اند اما باانگیزه هستند.

مربی محمدعلی و محمدرضا گرایی در مورد وضعیت دو برادر شیرازی به برنامه دایره طلایی گفت: محمدرضا یک مقدار آسیب دیدگی داشت که با فیزیوتراپی حل شد. مشکل وزنی ندارد. اکثر حریفانش را می شناسد و آنها را آنالیز کردیم.ان شاءالله مثل المپیک بهترین نتیجه را می گیرد. محمدعلی به خاطر باخت و شرایط المپیکی که پشت سر گذاشت از نظر روحی و روانی تا مدت ها به هم ریخته بود اما اکنون شکر خدا بهتر است. من امیدوارم هم برادران گرایی و هم سایر بچه ها روی سکوی جهانی بروند.

این مربی شیرازی در خاتمه تاکید کرد: محمد بنا راه بردن را خوب به بچه ها یاد داده و همه باانگیزه هستند، ما یک قهرمان المپیک در رشته فرنگی داریم و این برای روحیه همه بچه ها عالی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد علی گرایی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان دور مقدماتی رقابت‌های جهانی انتخابی المپیک تراپ مردان که با حضور ۱۴۰ ورزشکار در دوحه قطر برگزار می‌شود، محمد بیرانوند به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز ۱۲۱، به طور مشترک در رده پنجم ایستاد تا راهی مرحله حذفی شود.   بیرانوند، اما در ادامه نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند و از دور رقابت‌ها کنار رفت. او پیش از این سهمیه المپیک پاریس را به دست آورده و حضورش در این دوره از بازی‌ها قطعی است.   در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز ۱۰۷ را ثبت کرد. هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد