Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری در گفت و گویی اظهار داشت: چهارمین مرحله قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن قم با حضور نهادهای استانی و نظارتی برگزار و فرآیند اتصال متقاضیان به پروژه‌های مسکن اقدام ملی قم انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: از مجموع سهم استان قم در فاز اول ثبت نام طرح اقدام ملی تعداد دو هزار و ۵۰۰  واحد در شهر قم و ۴۰۰ واحد در شهرهای اطراف قم مانند کهک، دستجرد، قنوات، جعفریه وغیره توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری افزود: مرحله اول قرعه کشی برای ۵ پروژه و بین هزار و ۹۷۶ متقاضی انجام و تعداد ۵۳۲ متقاضی به صورت مستقیم به پروژه ها متصل شدند.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم نیز تعداد هزار و ۶۲۰ متقاضی به دو پروژه هزار واحدی محله ۱۰ و ۶۲۰ واحدی ۲۲ هکتاری مرکز محلات پردیسان معرفی و متصل شدند.

صبوری گفت: در مرحله سوم قرعه کشی که در خرداد ماه سال جاری انجام شد فرآیند تخصیص پروژه تعداد ۵۵۱ متقاضی از میان هزار نفر به زیتون ۱۲ تا ۱۷ در محله ۱۰ موسوم به اراضی ۱۷ هکتاری انجام شد.

وی در خصوص محله ۱۰ اظهار کرد: با توجه به ظرفیت جدید ساخت مسکن در پروژه ۱۷ هکتاری تعداد ۳۴۰ واحد به مجموع واحدهای احداثی محله ۱۰ افزایش یافت که در مجموع در محله ۱۰، تعداد ۱۳۴۰ واحد احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خصوص جزییات قرعه کشی مرحله چهارم طرح مسکن اقدام ملی یادآور شد: در این مرحله باقی مانده متقاضیان محله ۱۰ به تعداد ۷۸۹ نفر در قالب پروژه های زیتون ۱۸ تا ۲۶ تخصیص پروژه شدند.

وی افزود: تعداد ۷۸۹ متقاضی مسکن ملی قم به پروژه های ۸۷ واحدی زیتون ۱۸، ۸۷ واحدی زیتون ۱۹، ۸۷ واحدی زیتون ۲۰، ۷۱ واحدی زیتون ۲۱، ۱۳۴واحدی زیتون ۲۲ ، ۸۵ واحدی زیتون ۲۳ و ۸۰ واحدی زیتون ۲۴، ۷۱ واحدی زیتون ۲۵ و ۸۷ واحدی زیتون ۲۶ متصل شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خصوص جایگزینی متقاضیان انصرافی بیان کرد: در میان متقاضیان زیتون ۶ تا ۱۰ و محله ۱۰،  تعداد ۱۲ نفر انصراف خود را از ادامه کار در طرح مسکن اقدام ملی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اعلام کرده اند و برای متوقف نشدن پیشرفت پروژه‌ها می بایست هر چه سریع‌تر افراد جدید جایگزین شوند.

صبوری ادامه داد: به همین منظور تعداد ۱۲ نفر به قید قرعه کشی انتخاب و به پروژه‌های زیتون ۶ تا ۱۰ و پروژه ۱۷ هکتاری معرفی شدند.

گفتنی است اسامی منتخبین چهارمین مرحله قرعه کشی طرح مسکن اقدام ملی استان در پورتال اداره کل راه و شهرسازی استان قم به نشانی  https://qom.mrud.ir/  و کانال فضای مجازی در دو پیام رسان تلگرام و بله به نشانی @rahshahrkarimeh برای عموم قرار گرفته است./

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن قم بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن قم بنياد مسكن انقلاب اسلامی طرح اقدام ملی مسکن قم بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن ملی راه و شهرسازی استان قم مسکن اقدام ملی طرح اقدام ملی انجام شد قرعه کشی محله ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شهردار اشکذر به تشریح مهمترین اقدامات انجام شده توسط این شهرداری در پروژه سایت ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر در شش ماهه گذشته پرداخت.

 

دهقان منشادی با بیان اینکه عملیات خاک برداری پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر از ابتدای آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است، گفت: خاک برداری و آماده سازی پروژه در قالب دو فاز تعریف شده که در فاز اول تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار متر مکعب خاک برداری شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر خاک ریزی، بستر سازی و مخلوط ریزی فاز یک در حال انجام است اظهار داشت: ۸ هزار متر مکعب خاک ریزی، ۸۰ هزار متر مربع بستر سازی و ۱۵ هزار متر مکعب مخلوط ریزی پروژه انجام شده و روند اجرای پروژه نیز به خوبی در حال دنبال شدن است.

 

شهردار اشکذر ادامه داد: با توجه به طراحی اولیه صورت گرفته از پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر تعداد ۱۷۵۶ قطعه زمین در نظر گرفته شده که با آماده سازی فاز اول پروژه ۸۶۲ قطعه زمین جهت تحویل به متقاضیان واجدشرایط آماده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان
  • مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی