Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جشنواره‌ سینمایی فیلمساز جدید نیویورک (New Filmmaker) که بیست‌وپنجمین دوره‌ خود را در شهر نیویورک برگزار می‌کند، امسال برای نخستین بار به سبب شیوع ویروس کرونا تجربه برگزاری به شکل برخط (آنلاین) را پشت سر خواهد گذاشت.

روابط عمومی فیلم کوتاه دریا اعلام کرده که دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد سینمایی به سبب ماهیت این رخداد که فراهم آوردن محملی برای آشنایی هر چه بیشتر سینماگران نوپا و فیلم‌اولی است، تلاش می‌کنند امکان اکران فیزیکی آثار را به شکلی بسیار محدود در سالن‌های سینمایی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فراهم کنند و طبق جدول اعلام شده فیلم کوتاه دریا ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) یک نمایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه‌ داستان فیلم کوتاه دریا آماده است: چند دوست برای سفر به شمال کشور برنامه ریزی می‌کنند و خود را برای این سفر مهیا می‌کنند اما...

فرزانه سلحشور، فرزاد علوی، پویا حقیقی، صحرا رمضانیان بازیگران این فیلم کوتاه هستند. همچنین تهیه کنندگی این فیلم کوتاه بر عهده ایلیا شمس و محمدکاظم شیران بوده است.

همچنین آرش رمضانی به عنوان مدیر فیلمبرداری، پویا حقیقی تدوین و صدا، مصطفا صادقی دستیار فیلمبردار، مصطفا آرین راد طراح گرافیک و مجتبی رحامیان عکاس و تصویربردار پشت صحنه در اثر حضور دارند و مجموعه‌ی آموزشی و هنری CNG TV لندن (انگلستان) حامی مالی و معنوی این اثر است.

به گزارش ایرنا، فیلم کوتاه دریا اولین ساخته‌ صحرا رمضانیان در مقام کارگردان است. او پیش از این به عنوان بازیگر در فیلم‌های کوتاه شاخ گوزن و ریما به ایفای نقش پرداخته است و فیلمنامه‌ فیلم سینمایی سورنجان و چند اثر کوتاه، سینمایی و سریال را به عنوان نویسنده در کارنامه کاری خود دارد. وی از فعالان عرصه تئاتر نیز هست که نمایشنامه‌های خرمگس، مرگ کسب و کار من است، ملکه‌ موریانه‌ها را به رشته‌ تحریر درآورده است و آثاری همچون آوازهای عقیم زیر آفتاب، علائم حیاتی در کره‌ی مریخ، دن کیشوت را به عنوان نویسنده و کارگردان روی صحنه برده است.

برچسب‌ها تولید داخلی سینما فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تولید داخلی سینما فیلم کوتاه تولید داخلی سینما فیلم کوتاه فیلم کوتاه دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی دیگر از متخصصان یک شرکت دانش بنیان ایرانی است. 

بر اساس این گزارش، این تجهیز جز دستگاه‌های راهبردی با فناوری بالا در جهان محسوب می‌شود و از آن برای انتقال آب دریا به تاسیسات آب شیرین کن‌ها در جنوب کشور استفاده می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • زنجیره انسانی مردم ولایتمدار چالوس در ساحل دریا
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی