Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه مدیران دستگاه قضایی در استان مرکزی موظف به ارائه خدمت بی‌منت و با تلاش شبانه‌روزی به مردم هستند گفت: تفکر انقلابی و جهادی مهمترین ملاک در انتصاب مدیران دستگاه قضایی در استان مرکزی است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور به جا گذاشت که باید در بین جوانان ترویج پیدا کند تا با الگو قرار دادن آن در بین جوانان کشور در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز باید دوران دفاع مقدس و فرهنگ عقلانی آن دوران بازخوانی و این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود چراکه هرچه امروز داریم برگرفته از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است و امروز بیش از هر زمانی به فرهنگ و هویت دفاع مقدس نیاز داریم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: دستگاه قضایی استان این دیدگاه و تفکر بسیجی و انقلابی را سرلوحه امور خود قرار داده به طوری که در عزل و نصب مدیران توجه می‌شود تا مدیران بی‌منت و با تلاش شبانه‌روزی به مردم خدمت کنند.

موسوی تصریح کرد: همه با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش می‌کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم چراکه مهمترین اولویت در خدمت‌رسانی امروز به مردم، مسئله مهم اقدام جهادی است.

هیچ ارباب رجوعی نباید از نحوه رسیدگی دادگستری استان مرکزی ناراضی باشدپیگیری‌های دادگستری استان مرکزی مانع بیکاری 600 کارگر شد

وی بیان کرد: یکی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس رویش افراد بزرگی از جمله باکری ها، زین الدین ها، حسین فهمیده ها، سلیمانی ها و غیره است که عقاید خود را قوی و در کلاس امامین انقلاب مستحکم کرده بودند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: دفاع مقدس زمانی ارزشمند شد که با ولایت فقیه همراه بود و ما از هدایت ‌های حکیمانه و پشتیبانی ولایت فقیه بهره‌مند بودیم و توانستیم با هدایت‌های داهیانه امامین انقلاب با سرافرازی از تمام مشکلات عبور کنیم.

موسوی افزود: یکی از شئون ولایت و اجتهاد قضاوت است که اجرای عدالت و قضاوت کار بسیار سختی است و واژه‌ای به گستردگی عدل وجود ندارد بنابراین باید با تمام توان برای اجرای درست این مسئولیت مهم در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/713/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان مرکزی دستگاه قضایی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی افزود: پتروشیمی گلستان یکی از طرح هایی بود ۱۶ سال  ابتر مانده بود که با تفویض اختیارات ویژه از طرف رئیس قوه قضاییه به دادگستری استان، مشکلات پیچیده حقوقی طی ۱۶ ماه تلاش شبانه روزی رفع شد.
وی ادامه داد: طرح گردشگری آشوراده هم از ۲۵ سال پیش بلاتکلیف مانده بود که با اقدام جهادی دادگستری طی یک ماه  ، مشکل حقوقي آن رفع و مقدمات اجرای طرح فراهم‌شد.
وی با اشاره به این که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری صیانت از انفال است گفت: منطقه زیارت گرگان ۲۰ سال جولانگاه ساخت و سازهای غیرمجاز بود که با اقدام دادگستری استان و کنترل ورودی این منطقه اکنون ۲ سال است ساخت و ساز غیرمجاز متوقف شده است.
رئیس کل دادگستری استان از تلاش برای حل مشکل سند واحدهای مسکونی در ۳۰۰ روستای استان هم گفت و افزود: ۴۷ درصد جمعیت گلستان روستایی هستند و یکی از معضلات در این بخش موضوع اسناد زمین های حاشیه روستاها بود که با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و دریافت مجوز از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مشکل سند ۱۵ هزار خانوار روستایی حل شد که سرمایه اجتماعی عظیمی و موجی از رضایت مردمی را به دنبال داشت .
حیدر آسیابی افزود: رویکرد قوه قضاییه جلب رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق شعار سال در زمینه جهش تولید است.
وی ادامه داد:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در استان احیا و یا از ورشکستگی آنها جلوگیری  شد که در نتیجه این اقدام بیش از ۳ هزار شغل حفظ شد.
رئیس کل دادگستری گلستان تعیین تکلیف پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبدکاووس را نیز یکی دیگر از توفیقات دادگستری استان در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

دیگر خبرها

  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی
  • موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد