Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:33:12 GMT

هاشمی استاندار سمنان شد/ آشناگر رفت

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۹۱۷۴

هاشمی استاندار سمنان شد/ آشناگر رفت

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی در نشست عصر امروز هیئت دولت به عنوان استاندار سمنان انتخاب شد.

سیدمحمدرضا هاشمی پیش از این به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مشهد (از سال ۱۳۹۸ تاکنون)، سرپرست استانداری استان قم (در سال ۱۳۹۷) و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استان (در سال ۱۳۹۶)، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی (در سال ۱۳۹۲) فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در سال ۱۳۹۰ به عنوان فرماندار نمونه استان خراسان شمالی، در سال‌های ۹۳ و ۹۵ به عنوان فرماندار برتر استان سمنان و در سال ۱۳۹۸ به عنوان فرماندار برتر استان خراسان رضوی انتخاب شد.

هاشمی از امروز جایگزین علیرضا آشناگر شد که پاییز ۹۷ به سمنان آمد.

وی بیست و دومین استاندار سمنان در ۴۲ سال اخیر است.

کد خبر 5314302

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا آشناگر سید محمد رضا هاشمی حکم انتصاب هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین حسینی اربعین 1400 بوشهر ایلام بازگشایی مدارس واکسن کرونا آمار کرونا مرز مهران عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود

 نشست مشترک شورای ترافیک استان کرمان و کمیسیون ایمنی راه‌ها، سه‌شنبه ۷ فروردین ماه با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان در استانداری کرمان برگزار شد. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به دور دوم سفر‌ها و آمار تصادفات، بر همت بیشتر برای کنترل تصادفات و حضور پررنگ پلیس، اورژانس، هلال‌احمر و راهداری در نقاط پر تصادف تاکید کرد.

وی افزود: متولی تصادفات، پلیس است و آمار تصادفات نوروز را پلیس اطلاع‌رسانی کند. 

آیت اللهی موسوی بر ورود دستگاه قضا در ترک فعل‌های صورت گرفته برای خاموشی ورودی شهر‌ها تاکید کرد و از راهداری خواست با تامین مالی انجام شده، دوربین‌های مورد نیاز را خریداری و در اختیار پلیس راه قرار دهد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چهار میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • اقدامات پیشگیرانه در تصادفات جرحی استان سمنان تشدید شود
  • سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد
  • آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است
  • سمنان جزو پنج استان با کمترین تصادفات منجر به فوت در نوروز است
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی تصادفات جاده ای در استان سمنان