Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در سالن جلسات استانداری تهران اظهار کرد: حسب مصوبه جلسه گذشته و در راستای پویش واکسیناسیون عمومی در شهر تهران، شهرداری تهران ظرفیت تزریق ۲۰۰ هزار دوز را وعده کرد اما در عمل ظرفیتی بالغ بر ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار دوز به میدان آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی ۱۶ مرکز واکسیناسیون تجمیعی، ۳ مرکز واکسیناسیون خودرویی و ۱۰ مرکز سیار، افزود: ۱۳۱ واکسیناتور همزمان از ۸ صبح الی ۸ شب فعالیت دارند و در حال حاضر زیرساخت لازم واکسیناسیون مناطق تجمع گروه‌های آسیب پذیر نیز فراهم شده است.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بیان کرد: مراکز سیار نیز به این دلیل ۱۰ مورد است که بیش از این بانک اطلاعاتی در خصوص گروه‌های آسیب پذیر موجود نیست.

نصیری با اشاره به موضوع واردات واکسن جانسون اند جانسون، گفت: گروه هدف معتادان و کارتن خواب‌های شهر تهران که در فاز اول ۱۲ هزار نفر مخاطب ما هستند، ۶ هزار نفر بی‌هویت می‌باشند که برای اسکن قرنیه نیز فرار می‌کنند چون گمان و ترس از دستگیری دارند.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای تزریق دوز واکسن به این گروه هدف آسیب‌پذیر و اعلام آمادگی از سوی شهرداری تهران، تصریح کرد: شهرداری تهران به عنوان بازو اجرایی ستاد کرونا استان تهران آمادگی دارد هر تصمیمی را عملیاتی کند

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: معتاد کارتن خواب تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضائی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود.

کد خبر 6081823

دیگر خبرها

  • هویت بصری گواهینامه های خلبانی انجمن ورزش های هوایی رونمایی شد
  • واکسینه شدن نیمی از زائران قمی حج تمتع
  • تاکنون نیمی از زائران قمی حج تمتع واکسینه شدنه اند
  • روزانه تا ۶۰۰۰ تن پسماند عادی در پایتخت تولید می‌شود
  • ۳۰۰ معتاد متجاهر در پرند، نصیرشهر و رباط کریم جمع آوری شد
  • تولید روزانه ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تن پسماند عادی در پایتخت
  • ۱۰۰۰ کیسه آرد در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است/کمک‌های امدادی ادامه خواهد داشت
  • حضور پرشور موسسه سفیر مهر همدان در رویداد صبا تهران
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد