Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با اطلاع از حمل محموله‌ای افیونی به وسیله یک کامیون کشنده به محور اصفهان-شهرکرد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این زمینه یک کامیون کشنده شناسایی و در اتوبان ذوب آهن متوقف شد افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این زمینه یک سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر قاچاق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهر‌های شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
 
فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد