Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار فارس از تهران با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازگشت زائرین اربعین اظهار کرد: تاکنون سه هزار زائر اربعین بازگشته‌اند و روند بازگشت‌ها در حال افزایش است، به همین علت برای رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت تصادفی از زائرین تست پی سی آر ‌گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این که توقف زائرین تا آماده شدن جواب تست کرونا در فرودگاه ممکن نیست، تست‌های مثبت را به اطلاع وزارت بهداشت می‌رسانیم تا روند قرنطینه شدن فرد مورد نظر انجام شود، البته همه زائرین دو دز واکسن را تزریق کرده‌اند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در رابطه با استقبال از زائرین اربعین خاطر نشان کرد: ۶۰ هزار زائر قرار است بلافاصله پس از اربعین به کشور بازگردند، که اگر اکثر آن‌ها از مسیر فرودگاه امام خمینی قصد بازگشت داشته باشند مانند وضعیت رفت، شاهد ازدحام در فرودگاه خواهیم بود، بنابراین توصیه می‌کنیم بستگان زائرین استقبال از عزیزان‌شان در فرودگاه را محدود کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی تست کرونا زائرین معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی شهرام آدم نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این آیین که شب هنگام اجرا می‌شود جمع کثیری از بزرگان، جوانان و نوجوانان هر محله در مقابل خانه‌های مردم اجتماع کرده و اشعار محلی را باصدای بلند می‌خوانند.

«رمضون الله، الله رمضون» از جمله اشعار محلی است در آیین رمضان خوانی خوانده می‌شود.

مردم با خواندن اشعاری خاص به پیروی از امام علی (ع) و کمک به مستمندان و یتیمان در هنگام افطار به درب خانه‌های مردم می‌روند و اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی از جمله گندم، آرد، خرما، نان، پول نقد می‌کنند.

این کمک‌ها انتهای مراسم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • پلیس : مردم هنگام خرید خودشان رمز کارت را وارد کنند
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی