Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاماسیایی ها شاکله اصلی ترکیب بارسلونا مقابل لوانته را تشکیل داده بودند. 

9 بازیکن از 16 بازیکنی که برای بارسلونا مقابل لوانته به میدان رفتند، محصول آکادمی لاماسیا هستند. 

به گزارش طرفداری، بارسلونا پس از گذراندن چند هفته سخت و متحمل شدن نتایج ضعیف، امروز مقابل لوانته با ارائه یک نمایش زیبا توانست 3-0 پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انجام 5 تعویض توسط آلفرد شرودری که امروز به جای کومانِ محروم هدایت بارسلونا را از کنار خط بر عهده داشت، در مجموع 16 بازیکن آبی و اناری پوش برابر لوانته بازی کردند، 8 بازیکن از این 16 بازیکن، محصول آکادمی لاماسیا بودند و در این آکادمی الفبای فوتبال را یاد گرفتند.

اسکار مینگزا؛ 44 بازی جرارد پیکه؛ 572 بازی اریک گاسیا؛ 5 بازی گاوی؛ 4 بازی سرخیو بوسکتس؛ 636 بازی نیکو گونزالس؛ 4 بازی آنسو فاتی؛ 43 بازی ریکی پویگ 41 بازی

رونالد آرائوخو محصول آکادمی لاماسیا نیست اما چهارمین سال حضور خود در بلوگرانا را پشت سر می گذارد و سابقه 44 بازی برای تیم ب و حضور در تیم جوانان بارسلونا را در کارنامه دارد. 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! برترین های قرن با محرم نویدکیا: علی کریمی جاه طلب بود، یکی از سه بازیکن برتر دنیا می شد! فرزاد مجیدی مربی استقلال شد! تمسخر کریستیانو رونالدو توسط هواداران استون ویلا پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد / فیلم خانه اجاره ای لیونل مسی در پاریس با 20 هزار یورو در ماه واکنش زیبای امیر عابدزاده در دیدار مقابل لاس پالماس / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل لوانته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا

رئال مادرید شب یکشنبه میزبان بارسلونا خواهد بود. در این ویدیو که توسط صفحه رسمی لالیگا منتشر شده است، دریبل های برتر رئال مادرید در بازی های لیگ مقابل بارسلونا را نمایش می دهد.

دانلود (8.2MB)

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت