Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@11:41:23 GMT

طلاق به خاطر گردنبند ۱۲۰ میلیون تومانی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۹۵۶۲

زن جوان وقتی با پاسخ منفی شوهرش برای خرید گردنبند طلای 120 میلیون تومانی رو‌به‌رو شد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.

به گزارش ایران، یکی از روزهای گرم تابستان که مثل هر روز راهروهای دادگاه خانواده پر از زوج‌های جوان و میانسالی بود که برای جدایی راهی این دادگاه شده بودند این بار صحبت‌های زوج جوانی بیش از بقیه توجه حاضران را به خود جلب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوان مدام از یک گردنبند طلا صحبت می‌کرد و شوهرش هم از انتظارات بی‌جایی که او داشت.

وقتی وارد شعبه دادگاه شدند قاضی از بالای عینک نگاهی به این زوج جوان کرد و گفت: چند وقت است ازدواج کرده اید؟
مرد جوان که شاهین نام داشت، گفت: تقریباً 7 ماه است.

قاضی با تعجب گفت: چقدر زود سروکارتان به دادگاه افتاد. دلیلش چیست؟

شاهین با نگاهی به همسرش گفت، چی بگم آقای قاضی این خانم انقدر دنبال چشم و همچشمی و مقایسه زندگی ما با دیگران است که زندگی را تباه کرده الان هم فقط به‌ خاطر اینکه گردنبند طلای ۱۲۰ میلیونی برایش نخریدم دادخواست طلاق داده است.

قاضی عینک خود را برداشت و رو به بیتا کرد و گفت: دخترم واقعاً خرید یک گردنبند طلای چندمیلیونی انقدر برایت مهم بوده که دادخواست طلاق دادی؟

بیتا گفت: بله که مهم بوده. جناب قاضی من خیلی خواستگار داشتم اما هیچ کدام به اندازه شاهین پولدار نبودند همین باعث شد که به او جواب مثبت بدهم البته به او علاقه هم داشتم اما دروغ نمی‌گویم پولش برایم مهم‌تر بود با این حال وقتی ازدواج کردیم متوجه شدم خیلی خسیس است و هیچ کدام از خواسته‌هایم را انجام نمی‌دهد.

شاهین به نشانه اعتراض ایستاد و گفت: جناب قاضی من انقدری پول ندارم که از پس خواسته‌های این خانم بربیایم. در ضمن اصلاً نمی‌دانستم او به خاطر پول با من ازدواج کرده و الان از زبان خودش می‌شنوم. من فکر می‌کردم مرا دوست دارد او خانواده خوبی دارد و پدرش مرد محترمی است اما نمی‌دانم چرا خودش انقدر پول پرست شده است.

اگر از اول گفته بود به‌ خاطر پولم می‌خواهد با من ازدواج کند من اصلاً قبول نمی‌کردم. ضمن اینکه او مدام دنبال این است که ببیند دختر خاله‌اش چه لباسی خریده یا خواهرش چه گوشی خریده یا دوستاش چه طلا و جواهراتی خریده‌اند تا او هم سریع همان را یا بهتر از آن را بخرد. دیگر خسته شدم الان هم که نتوانستم برایش گردنبند طلا بخرم چون واقعاً این همه پول نداشتم. اگر می‌خریدم بهترین شوهر دنیا بودم اما حالا که نتوانستم درخواست طلاق داده است.

امروز که فهمیدم او مرا به‌عنوان یک صندوق پول نگاه می‌کند دیگر نمی‌توانم تحمل کنم و اگر خودش را اصلاح نکند طلاقش می‌دهم. من یک نمایشگاه ماشین دارم با کلی خرج و مخارج که باید مراقب دخل و خرجم باشم.

بیتا با شنیدن این حرف بشدت عصبانی شد و با لحن تندی گفت: تو طلاقم می‌دهی؟ باشه مشکلی نداره ۹۰۰ تا سکه مهریه من را بده بعدش خودم ازت طلاق می‌گیرم.

شاهین هم گفت: آخر من می‌دانم مشکل با خرید این گردنبند تمام نمی‌شود و هر روز یک چیز جدید می‌خواهی و من نمی‌توانم این طوری زندگی کنم اگر مرا دوست‌ داری باید دست از این اخلاق و چشم و همچشمی‌ برداری وگرنه راهمان جدا می‌شود.

بیتا گفت: مرا تهدید می‌کنی؟ مطمئن باش طلاق می‌گیرم و با دوستم به خارج از کشور می‌روم و زندگی بهتری خواهم داشت در ضمن این را بدان اگر به خاطر پولت نبود اصلاً جواب سلامت را هم نمی دادم چه برسد که با تو ازدواج کنم.

این حرف بیتا باعث تعجب و ناراحتی شدید شاهین شد و گفت: جناب قاضی اگر یک درصد تمایل داشتم به زندگی با این خانم ادامه بدهم با شنیدن این حرف‌ها دیگر حاضر نیستم با او زندگی کنم.

این حرف‌ها باعث شد بین بیتا و شاهین درگیری لفظی ایجاد شود که با دخالت بموقع قاضی چند دقیقه‌ای سکوت حاکم شد سپس قاضی گفت باید یک ماه به کلاس‌های مشاوره بروید بعد حکم را صادر می‌کنم ولی ای کاش قبل از ازدواج یاد می‌گرفتید که زندگی مشترک جای لجبازی نیست شما زن و شوهر هستید و اصل مهم در زندگی احترام متقابل است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین طلاق گردبند زندگی اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد

به گزارش تابناک، دیوان عالی اسپانیا که به تعلیق فعالیت‌های تلگرام در این کشور حکم داده بود، ساعاتی پیش حکم خود را لغو کرد تا تلگرام بتواند بدون مشکل به فعالیتش ادامه دهد. ظاهرا دیوان عالی منتظر گزارش رسمی پلیس درباره‌ی آثار فیلتر موقت تلگرام روی مردم است.

قاضی سانتیاگو پدراز روز جمعه با فیلترشدن تلگرام در اسپانیا موافقت کرد و گفت همزمان‌با فیلترینگ، بررسی ادعاهای مربوط‌به نقض کپی‌رایت در این پلتفرم ادامه پیدا خواهد کرد. دلیل اصلی فیلترشدن، این است که کاربران عادی مقاله‌های دارای کپی‌رایت را بدون کسب مجوز در تلگرام منتشر می‌کنند. فیلتر تلگرام قرار بود امروز انجام بگیرد.

بر اساس گزارش رویترز، قاضی پدراز از حکم اولیه‌ی خود صرف‌نظر کرده و به پلیس دستور داده است که گزارشی با محوریت مشخصه‌های تلگرام و آثار ممنوعیت این پلتفرم روی کاربران، تهیه کند.

 
شرکت‌های رسانه‌ای اسپانیا نظیر Atresmedia و Mediaset و EGEDA و Telefonica با مراجعه به دادگاه از تلگرام شکایت کردند و گفتند این پیام‌رسان، شرایط نقض مداوم کپی‌رایت را فراهم کرده است. تلگرام فعلا هیچ واکنشی به ادعاها نشان نداده.

ظاهرا قاضی دادگاه در روند تحقیقات به‌دنبال دسترسی به اطلاعات هویتی کاربرانی بوده که متهم به نقض کپی‌رایت و انتشار مقاله‌ی رسانه‌های اسپانیایی شده‌اند؛ با این‌حال در نهایت چنین اطلاعاتی در دسترس دادگاه قرار نگرفت.

تلگرام هم‌اکنون چهارمین پیام‌رسان محبوب اسپانیا است و مطابق یک نظرسنجی، ۱۹ درصد از ساکنان این کشور مشغول استفاده از پیام‌رسان موردبحث هستند.

 

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • صمیمیت معنوی در ازدواج چیست؟
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 فروردین)
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است ؟
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم
  • عکس | ازدواج دوم بهنوش طباطبایی بعد طلاق مهدی پاکدل!
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟
  • دلیل ازدواج دیوید بکام با ویکتوریا؛ از این خصوصیات او خوشم می‌آید
  • سامانه «تصمیم»؛ مشاوره تخصصی برای کاهش طلاق‌های توافقی
  • فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد