Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارا کریمی نژاد روز یکشنبه در نشست با شورا و شهرداری دهدشت اظهارداشت: امروزه با توجه به عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری باید پرداخت مطالبات از سوی نهادها در اولویت قرار گیرد.

وی بیشترین مطابات را مربوط به نهادهایی از جمله اموزش و پرورش، علوم پزشکی، بانکهای کشاورزی، مهر اقتصاد، راه و شهرسازی، اداراه منابع آب، ورزش و جوانان، هواشناسی، تعاون روستایی، بنیاد شهید و امور مالیات اعلام کرد و گفت: نیاز است در کمترین زمان ممکن این مطالبات برای تسریع در روند خدمات رسانی شهرداری پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی نژاد نبود درآمد پایدار را یکی از مشکلات اساسی شهرداری دانست و اظهارکرد: می طلبد شورای جدید با تلاش جهادی نسبت به اخذ مطالبات شهرداری اقدامات قانونی را اجرایی کنند.

نماینده مردم در مجلس شوارای اسلامی نیز در این نشست مشکلات به وجود امده ناشی از عدم پرداخت مطالبات را یک مشکل اساسی دانست و گفت: باید مدیران کل نسبت به پرداخت مطالبات به حق شهرداری اقدام کنند.

حجت الاسلام محمد موحدافزود نیاز است شورا و شهرداری با همکاری مدیران شهرستان با یک صدای واحد مطالبات به حق خود از ادارات کل را به جد و قانونی پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه نماینده از شورا و شهردارخدمات رسان به جد حمایت خواهد کرد افزود: نیاز است شورا با دلسوزی نسبت به حل مشکلات شهرداری اقدام کند.

شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی دهدشت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دهدشت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مجلس شورای اسلامی دهدشت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا، گزارشی درباره طرح‌های توسعه محلی شهرداری در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند+فیلم