Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:31:21 GMT

لیورکاپ؛ منتخب اروپا در خاک امریکا قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۰۱۰۸

چهارمین دوره مسابقات تنیس لیورکاپ با قهرمانی مقتدرانه تیم اروپا به پایان رسید.

به گزارش "ورزش‌سه"، در سومین و اخرین روز این مسابقات، تیم اروپا که برای قهرمانی تنها به یک پیروزی از چهار دیدار باقیمانده احتیاج داشت، اجازه نداد کار به اما و اگر بکشد و با پیروزی در نخستین دیدار، جشن قهرمانی گرفت!

 

 

 

 

ستارگان اروپا که با ۴ پیروزی دیشب‌شان برابر ستارگان منتخب جهان، بیشتر راه قهرمانی را پیموده بودند، امروز در نخستین مسابقه که به صورت دوبل برگزار می‌شد، با صلاح‌دید بیورن برگ افسانه‌ای، به زوج زورف/روبلف اعتماد کردند و توانستند با پیروزی ۱-۲ برابر زوج اوپلکا/شاپووالوف، سه امتیاز بازی اول را دشت کرده و در مجموع با نتیجه قاطعانه ۱-۱۴، چهارمین قهرمانی متوالی خود را در این رقابت‌ها دشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


مسابقات لیورکاپ که تورنومنتی تازه‌تاسیس است، هرساله در یکی از کشورهای اروپا یا ایالات متحده برگزار می‌شود تا ستارگان منتخب اروپا، به رویارویی با ستارگان منتخب قاره‌های دیگر بپردازند. ایده اصلی برگزاری این مسابقات از سوی راجر فدرر داده شد و با حمایت یک تاجر برزیلی، فدراسیون تنیس استرالیا و گروه مدیریتی تیم‌هشت( مدیران برنامه راجر فدرر) به مرحله اجرا رسید. راد لیور تنیسور بازنشسته استرالیایی که یکی از پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ این رشته است، الهام‌بخش این رقابت‌هاست و نام خانوادگی او نیز برروی این مسابقات نهادینه شده است. گفتنی است این رقابت ها سال آینده در شهر لندن برگزار می‌شود و راجر فدرر اسطوره سوییسی تنیس، ابراز امیدواری کرده با گذر از مصدومیت در رقابت های سال اینده شرکت کند.

 


تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد

فرانک پرتوآذر بانوی پرافتخار دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس ۲ جهانی اسپانیا شده است توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد