Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تارنمای هیل، آلبرت بورلا  افزود: من معتقدم ظرف یک سال به زندگی عادی باز خواهیم گشت و همه گیری به پایان خواهد رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رییس شرکت فایزر در عین حال گفت پایان همه گیری به این معنی نیست که سویه‌های کرونا وجود نخواهند داشت یا زدن واکسن غیر ضروری خواهد شد. وی پیش بینی کرد به احتمال زیاد با ایجاد سویه‌های جدید کرونا، جهان واکسن‌هایی تولید خواهد کرد که اثر آن‌ها یک سال است و کشورها به صورت سالانه جمعیت خود را دوباره واکسینه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این پیش بینی دقیق نیست و باید منتظر انتشار داده‌ها باشیم.

"استفان بانسل" رییس شرکت مدرنا نیز با پیش بینی مشابه اعلام کرده بود که تا نیمه سال آینده باید به‌اندازه کافی واکسن کرونا وجود داشته باشد تا همه افراد روی زمین بتوانند واکسینه شوند.

این درحالی است که سازمان غذا و داروی آمریکا تصمیم گرفته است که افراد بالای ۶۵ سال در آمریکا و افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند دُز سوم واکسن فایزر را دریافت کنند.

شرکت فایزر همچنین از سازمان غذا و داروی آمریکا خواسته است مجوز استفاده از واکسن ساخت این شرکت برای کودکان در آمریکا نیز داده شود.

سازمان غذا و داروی آمریکا ماه گذشته واکسن کرونای ساخت شرکت "فایزر و بیونتک" را برای سنین ۱۶ سال به بالا تایید کامل کرد.

واکسن فایزر در اکثر کشورهای جهان برای مهار کووید ۱۹ تایید شده است و بالغ بر ۵۰ کشور از این نوع واکسن برای ایمنی شهروندان خود استفاده می‌کنند.

پیش‌بینی شده است که تا پایان ۲۰۲۱ بالغ بر سه میلیارد دُز از واکسن فایزر در جهان تولید شود. تولید این واکسن توسط کمپانی آلمانی بیون‌تک و کمپانی آمریکایی فایزر توسعه داده شده است.

پربیننده ترین یک خبر بد برای واکسن‌ نزده‌ ها آبمیوه ضد سرطان ۱۰ فایده کلم برای سلامتی عامل اصلی تشدید بیماری کرونا در افراد شناسایی شد افراد واکسینه شده ناقل کرونا هستند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، حمایت «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه موجب کاهش بیشتر محبوبیت وی شد.

نتایج نظرسنجی جدید «یو گاوو» و «سی بی اس نیوز» نشان می‌دهد تنها سی و سه درصد از آمریکایی‌ها با نحوه مدیریت دولت جو بایدن در قبال جنگ در نوار غزه موافق هستند. این میزان پایین‌ترین سطح ثبت شده در این نظرسنجی‌ها از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه است.

در ماه اکتبر ۴۴ درصد آمریکایی‌ها و در ماه فوریه ۳۸ درصد رویکرد بایدن در قبال جنگ غزه را تایید کردند که حاکی از روند کاهشی آن است.

نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که تعداد کسانی که معتقدند آمریکا باید به رژیم صهیونیستی سلاح بفرستد از ۴۸ درصد در اکتبر گذشته به ۴۰ درصد کاهش یافته است.

آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است و از ابتدای جنگ غزه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی به این رژیم ارسال کرده است.

کد خبر 6079097

دیگر خبرها

  • کاری که «وعده صادق» با اسرائیل کرد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه
  • مرخصی تمام مدیران استان کرمان لغو شد
  • نتایج امیدوارکننده آزمایش مقدماتی یک واکسن برای شایع‌ترین بیماری آمیزشی
  • تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ روز ۲۶ فروردین باطل شد
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد