Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:53:03 GMT

انفجار کپسول سی‌ان‌جی وانت پیکان حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۰۷۶۸

انفجار کپسول سی‌ان‌جی وانت پیکان حادثه آفرید

حسین ناظمیان‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۷ و ۳۲ دقیقه پس از اطلاع به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر مبنی بر انفجار کپسول سی‌ان‌جی خودرو وانت پیکان در محل جایگاه سی‌ان‌جی بندر دیر، بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه سه نفر مصدوم داشت که توسط آمبولانس پایگاه فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام هادی (ع) دیر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: راننده وانت پیکان، اپراتور جایگاه و یک راننده حاضر در محل از جمله مصدومین بودند که از ناحیه سر، پا و دست دارای صدمه شدند.

ناظمیان‌پور ادامه داد: خوشبختانه شدت صدمات وارده سطحی و دو نفر از مصدومین پس از دریافت خدمات درمانی ترخیص و راننده وانت پیکان نیز که از ناحیه سر و پا دچار صدمه شده بود تحت درمان قرار گرفت.

شهرستان دیر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی دیر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک است که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

کد خبر 5314350

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دیر اورژانس هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین حسینی اربعین 1400 بوشهر ایلام مرز مهران بازگشایی مدارس واکسن کرونا آمار کرونا عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی وانت پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت بالا در اتوبان دکتر حسینی سنندج حادثه آفرید

دریافت 3 MB کد خبر 6063880

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار کپسول گاز در نوشهر
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • سرعت بالا در اتوبان دکتر حسینی سنندج حادثه آفرید
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • مسمومیت ۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ تریلی، ۲ پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶