Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی کمک به تسریع در پایان کرونا و بازگشت مردم به زندگی عادی خواهد بود.

عباس گودرزی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه با توجه به واکسیناسیون، اظهار کرد: یکی از نگرانی ها با توجه به اینکه این روزها سنین مختلف واکسن دریافت می کنند، این است که ساده انگاری در مواجهه با کرونا ایجاد شود و مردم پروتکل ها را جدی نگیرند و محدودیت ها را هم کنار بگذارند، در حالی که ما باید کشور را از لوث وجود کرونا نجات دهیم و جشن پایان کرونا بگیریم و همه واکسینه شوند، بعد در آن ایام در چارچوب های مشخصی بتوانیم شرایط را به روال عادی برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: طبق نظر کارشناسان، تزریق واکسن به معنای عدم ابتلای صددرصدی به کرونا نیست و چنانچه رعایت نشود ممکن است فردی که واکسن زده باز هم مبتلا شود، کما اینکه مواردی را داشتیم که کارشان از لحاظ سلامتی به جاهای باریک کشیده شده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر سزاوار نیست که جامعه پزشکان و پرستاران بیش از این به خاطر خوشگذرانی ها و تفریحات عده ای بخواهند هزینه دهند، چون به اندازه کافی در این دو سال سختی کشیده اند و شرایط زندگی برای آنها بسیار بغرنج و سخت سپری شده است. بنابراین شایسته است که همه همکاری کنند و عقل حکم می کند که خوشی و شادی کوتاه مدت را به رفاه پایدار ترجیح ندهیم.

نماینده مردم بروجرد یادآور شد: دو سال همکاری، مراقبت و تعامل شده و شایسته است که تا پایان مرحله واکسیناسیون کامل اقشار و مقاطع مختلف سنی و اعلام دستورالعمل های بعدی توسط متولیان بهداشت و درمان، مردم این همکاری را ادامه دهند چون طبعا در درازمدت به نفع کل جامعه خواهد بود.

گودرزی در پایان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد: نباید به جهت اینکه حالا دو سالی از قضیه کرونا گذشته، موضوع برای ما به یک مساله عادی تبدیل شود. عادی سازی در بحث کرونا مساله را حل نمی کند. با نادیده گرفتن این مساله مشکلی حل نخواهد شد، بلکه مساله از حالت ساده به وخیم و پیچیده تبدیل خواهد شد و ممکن است که زمینه خسارات جدی تری را برای اقشار مختلف مردم جامعه ایحاد کند، لذا تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی کمک به تسریع در پایان کرونا و بازگشت مردم به زندگی عادی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران مجلس یازدهم استانی سیاسی پروتکل های بهداشتی واکسن کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  نوروزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه براساس مصوبه هیئت مقررات زدایی، از امروز باید دستورالعمل‌های جدید در درگاه ملی مجوز‌ها بارگذاری شود گفت: سازمان دامپزشکی به زودی  دستور العمل جدید فواصل و حرایم بهداشتی را به استان‌ها ابلاغ  خواهد کرد.


بعد از ۵۰ سال در جلسه‌ای ۴ ساعته در سازمان دامپزشکی کشور با حضور همه دست اندرکاران و صاحب نظران قانون فواصل بهداشتی بازنگری شد و تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و مشارکت مردمی نتیجه این جلسه بود.


اما با توجه به صحبت های  رئیس سازمان دامپزشکی کشور و با پایان یافتن مهلت هیئت مقررات زدایی هنوز دستورالعمل جدید نهایی نشده است.

طبق آمارهای وزارت جهاد کشاورزی تاکنون بیش از 4 هزارو 400 متقاضی مجوز کسب و کار تولیدات دامی به خاطر آنچه فواصل بهداشتی نامیده می شود بلاتکلیف مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • یک محکوم به قصاص در کجور با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود
  • پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)