Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «به کبودی یاس»، «شور شیرین» و «تک تیرانداز» معتقد است بسیاری از مشکلات سینمای ایران در حوزه آثار دفاع مقدس با حضور مدیران دغدغه‌مند و آگاه حل خواهد شد.

ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: ساخت فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدس حتماً نیازمند حمایت نهادهای حاکمیتی است و امروز مهم‌ترین نیازی که در این عرصه احساس می‌شود حضور مدیران دغدغه‌مند، دلسوز و متخصص است تا از سینمای دفاع مقدس به اندازه کافی و نتیجه‌بخش حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری خاطرنشان کرد: حضور مدیرانی که شناخت کافی از این عرصه داشته باشند، دغدغه‌مند و دلسوزانه برای سینمای دفاع مقدس تصمیم بگیرند امروز یک نیاز ضروری است. باید مدیرانی در رأس امور قرار بگیرند که شرایط تولید آثار سینمایی دفاع مقدس را تسهیل کنند چراکه در حال حاضر شرایط به شکلی است که سینماگران برای ساخت یک فیلم در این عرصه باید مراحلی را طی کنند که آن‌ها را به شدت خسته و دلزده می‌کند. مدیری که شناخت کافی و دغدغه سینمای دفاع مقدس داشته باشد قطعاً برای تشویق سینماگران به ساخت اینگونه آثار برنامه‌ریزی خواهد کرد.

او تصریح کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد و شرایط تولید اثر در این گونه سینمایی آسان نشود سینمای ارزشی و دفاع مقدس محکوم به نابودی است. حمایت از تولید فیلم‌های ارزشی تنها محدود به حمایت‌های مالی نیست. یک مدیر باید ارزش و اهمیت این موضوع را به خوبی درک کند و برنامه‌ریزی طولانی مدت و دقیقی برای حمایت داشته باشد. امروز سینماگران بسیاری هستند که به ساخت فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدس اهمیت می‌دهند و علاقه دارند اما متأسفانه شرایط و حمایت لازم برای تولید اثر وجود ندارد. اگر مدیرانی دغدغه‌مند در این عرصه حضور داشته باشند قطعاً 99 درصد مشکلات در حوزه سینمای دفاع مقدس حل می‌شود و باقی مشکلات نیز توسط خود سینماگران حل خواهد شد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز» درباره بازده مالی فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدس گفت: اگر مشکلات مدیریتی حل شود و سینماگران بتوانند به این عرصه ورود کنند، قطعاً من و همکارانم به خوبی شرایط اکران، پخش و تولید را می‌شناسیم و می‌دانیم که برای پرمخاطب‌ شدن و بازگشت سرمایه چه برنامه‌ریزی داشته باشیم. متأسفانه تا امروز شرایطی طوری بوده که سینمای ارزشی در اولویت مدیران نبوده و کار همچنان در این عرصه سخت است.

اصغری در پایان تاکید کرد: در این سال‌ها گاه فیلم‌های بسیار خوب و با کیفیتی تولید شده‌اند که ساخت این آثار حاصل تلاش و پشتکار سینماگران بوده و اگر قرار است نمونه‌های بیشتری در این زمینه شاهد باشیم به همت مدیران نیاز داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سینمای دفاع مقدس حمایت از تولید مشکلات فیلم سینمایی سرمایه حمایت از تولید دفاع مقدس سینمای دفاع مقدس فیلم سینمایی مشکلات ابراهیم اصغری ارزشی و دفاع مقدس سینمای دفاع مقدس فیلم های ارزشی دغدغه مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۱۴ شهید دوران دفاع مقدس روستای «سیر» بردسکن 

دریافت 23 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پور محمد جانشین فرماندهی سپاه بردسکن از سخنرانان یادواره بود که ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره به بیان جایگاه والای شهیدان پرداخت.

اهدا هدیه و تمثال شهدا به خانواده محترم شهدا از دیگر برنامه‌های یادواره شهدا بود.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6064998

دیگر خبرها

  • سینمای ایران از مد افتاده/ بلیت سینما باتوجه به قیمت‌ها گران نیست اما باتوجه به کیفیت فیلم‌ها مفت گران است!
  • برگزاری یادواره ۱۴ شهید دوران دفاع مقدس روستای «سیر» بردسکن 
  • آخرین وضعیت بازیگر پیشکسوت در بیمارستان
  • سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود