Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:26:13 GMT

سرسره بازی یاد دادن خرس مادر به توله!

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۰۹۶۰

سرسره بازی یاد دادن خرس مادر به توله!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند ویدئویی که صحنه سرسره بازی یک خرس مادر با توله اش را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو این خرس مادر در حال آموزش سرسره بازی به توله اش دیده می‌شود. در حالی که توله خرس روی زمین است، مادرش که در بالای سرسره است از توله می‌خواهد تا بالا برود. لحظاتی بعد توله از طریق پله‌ها بالا رفته و ابتدا مادرش را که از سرسره سُر می‌خورد تماشا می‌کند. سپس توله خرس سرسره کوچکتر را برای امتحان انتخاب کرده و لحظاتی بعد پس از سر خوردن در مقابل مادرش فرود می‌آید. در انتهای ویدئو خرس مادر که از دیدن این صحنه به وجد آمده، توله اش را به آغوش می‌کشد.

بیشتر بخوانید

میمون باهوشی که با علاقه لباس می شوید!

معلمان مدرسه ابتدایی اسحاق دیکسون در اشویل کارولینای شمالی که از نزیدک شاهد این صحنه بودند این ویدئوی جالب را تهیه کردند. این اتفاق در تاریخ ۲۱ سپتامبر رخ داد که آن‌ها متوجه حضور دو خرس سیاه در حیاط مدرسه شدند. در این ویدئو صدای معلمان که از دیدن این صحنه فوق العاده به وجد آمده اند شنیده می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی خرس مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ امروز نسبت به اکثر تیم‌هایی که در نقش جهان بازی کردند سعی کردیم در بدنه بازی کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم و این برای ما خوب بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از شهرآورد اصفهان گفت: بعد از پنالتی که برای سپاهان گرفته شد انسجام ما برای دفاع بهتر و بیشتر کمی شکست و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.
محمد ربیعی افزود: من کاری به پنالتی که امروز گرفته شد ندارم ولی متاسفانه در خیلی از بازی‌هایی که ما مقابل تیم‌هایی دیگر داشته ایم صحنه‌هایی از این واضح‌تر داشتیم ولی اعلام پنالتی نشده است و این تک صحنه‌ها برخی مواقع نتایج را تغییر می‌دهد و امروز یکی از آنها بود.
وی گفت: نمی‌گویم این صحنه پنالتی بوده است یا نه ولی امیدواریم داوران نسبت به ما مهربان‌تر باشند و قضاوت‌هایی داشته باشند تا تیمی که تلاش بیشتر کرده ضرر نکند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: ما این بازی را فراموش می‌کنیم و خود را آماده میکنم تا چند روز دیگر مقابل آلومینیوم اراک قرار بگیریم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا از فصل گذشته رتبه و جایگاه بهتری برای ذوب آهن بدست بیاوریم.
تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب آهن با یک گل پیروز شد.

دیگر خبرها

  • لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران (فیلم)
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!
  • لحظه احساسی رسیدن بچه روباه به مادرش در خیابان ولنجک + فیلم
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • (ویدئو) لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل