Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غیرممکن» نام فیلم درامِ اسپانیایی است که در سال ۲۰۱۲ به کارگردانی خوان آنتونیو بایونا و نویسندگی سرخیو گ. سانچس ساخته شد.

به گزارش برنا، از بازیگران فیلم «غیر ممکن» می‌توان به نائومی واتس، یوان مک‌گرگور و تام هالند اشاره کرد. نائومی واتس برای این فیلم، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم درام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در هفته اول اکرانش در اسپانیا، رکورد فروش گیشه اسپانیا را شکست.

در سال ۲۰۱۳ این فیلم، جایزه ملی فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین را دریافت کرد.

فیلمبردای این فیلم در اسپانیا و تایلند و در ۲۳ اگوست ۲۰۱۰ آغاز شد. خوان آنتونیو بایونا تصمیم گرفت ملیت شخصیت‌های اصلی را مشخص نکند تا یک فیلم جهانی خلق کند که در آن ملیت‌ها به داستان ربطی نداشته باشد.

سونامی با مخلوطی از جلوه‌های ویژه و موج‌های واقعی آب که با حرکت آهسته در مخزن آب اسپانیا با استفاده از مینیاتورهایی که توسط یک موج عظیم از بین رفته بود، فیلمبردای شد. خوان آنتونیو بایونا به جای موج تولید شده توسط رایانه با آب واقعی کار کرد زیرا می‌خواست که داستان واقعی و معتبر به نظر بیاید. نائومی واتس و تام هالند پنج هفته را صرف فیلمبردای در یک مخزن عظیم آب کردند.

این فیلم با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان همراه بود و اجرای تیم بازیگری تحسین شد. نائومی واتس و تام هالند بیشتر از دیگران بازیگران این فیلم نامزد دریافت جایزه شدند.

خلاصه داستان:

داستانِ غیرممکن بر پایهٔ تجربهٔ ماریا بلون، پزشک اسپانیایی، و خانواده‌اش در سونامی اقیانوس هند (۲۰۰۴) نوشته شده‌ است. این خانواده برای گذراندنِ تعطیلاتشان به یکی از سواحل تایلند رفته بودند و...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یوان گلدن گلوب اسپانیا تایلند رایانه پزشک اقیانوس هند خانواده اقیانوس هند خانواده سونامی گلدن گلوب یوان غیرممکن نائومی واتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ کشف سیاره شگفت‌انگیزی که آب در آن می‌جوشد

ستاره‌شناسان شواهدی از یک سیاره دوردست کشف کرده‌اند که حاکی از وجود یک اقیانوس عظیم آب در سطح آن است. براساس این کشف که با استفاده از تلسکوپ فضایی پیشرفته «جیمز وب» انجام شده، دمای آب اقیانوس این سیاره به ۱۰۰ درجه می‌رسد و نشانه‌های بخار آب، متان و دی‌اکسیدکربن در این جو قابل مشاهده است.

دریافت 23 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • ویدیو/ کشف سیاره شگفت‌انگیزی که آب در آن می‌جوشد
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • غیرممکن‌ترین لحظات در دنیای فوتبال / فیلم
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • پایان یک بحث هیجان‌انگیز؛ سلب اعتبار از قدیمی‌ترین هرم جهان
  • عمق واقعی اقیانوس چقدر است؟ + فیلم
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • نیسان روی ۳۰ خودرو جدید و هیجان‌انگیز کار می‌کند