Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@20:39:18 GMT

یک محکومیت دیگر علیه پرسپولیس از راه رسید

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۱۰۲۰

یک محکومیت دیگر علیه پرسپولیس از راه رسید

 به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ایمان حسین‌پور، معاون حقوقی باشگاه، پرونده کریستین اوساگونا به دادگاه داوری ورزش CAS ارجاع داده شد و باشگاه نسبت به رأی صادره از سوی فیفا، اعتراض کرد. کمیته وضعیت فیفا چندی پیش نسبت به طرح شکایت از سوی اوساگونا، رأی خود را صادر کرد و حکم داد که باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت ۹۶ هزار دلار به این بازیکن اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوساگونا در نیم فصل لیگ نوزدهم به پرسپولیس ملحق شد و در انتهای فصل، رختکن سرخپوشان را ترک کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است، اما براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقی مانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل علیه ایران توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد
  • محمدجواد ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائل علیه ایران توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا