Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@07:49:04 GMT

صوت/ زیارتنامه اربعین با نوای حاج منصور ارضی+متن

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۱۰۸۶

صوت/ زیارتنامه اربعین با نوای حاج منصور ارضی+متن

به مناسبت روز اربعین حسینی، صوت قرائت زیارت این روز با نوای حاج منصور ارضی را می شنوید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان اربعین زائران اربعین اربعین حسینی زیارت اربعین کربلا امام حسین حاج منصور ارضی محرم1400 ماه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا

به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه ستاد مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا به مناسبت شب انتقام از اشغالگران صهیونیستی آمده است: سحرگاه دیشب، شب تجدید میثاق با امام روح‌الله، خمینی کبیر, شب یادبود فرزندان روح الله، شب حاج احمد متوسلیان‌ها؛ شب همت‌ها و باقری‌ها؛ شب زین‌الدین‌ها و بروجردی‌ها؛ شب کاظمی‌ها و باکری‌ها؛ شب آوینی‌ها، خرازی‌ها؛ شب حججی‌ها و تهرانی مقدم‌ها؛ شب چمران‌ها، صیادها و بالاخره شب به ثمر نشستن مجاهدت‌های سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود و فرزندان روح‌الله حماسه آفریدند و بار دیگر با امامین انقلاب تجدید عهد کردند.

در این بیانیه آورده شده است: رژیم اشغالگر قدس با ابابیل سپاه آخرالزمانی سیدالشهدا درهم کوبیده شد. حضرت روح‌الله وعده فتح قدس از کربلا داد و فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد. سحرگاه دیشب، صدای لبیک یا حسین (ع) در قدس طنین‌انداز شد و غزه نام حسین (ع) را فریاد زد و جهان به کربلا سجده و عشق در عاشورا دلنوازی کرد و راز کربلا هویدا شد.

در ادامه آمده است: جنگ ما، جنگ مکتب ماست علیه تمامی ظلم و جور و این جنگ سلاح نمی‌شناسد، این جنگ محصور در مرز و بوم نیست زیرا جنگ ما، جنگ قداست، عزت و شرف و استقامت علیه نامردمی‌هاست و امروز روزی پُرنشاط برای همه آزادگان عالم است.

همچنین تصریح شده است: ای مسلمانان و آزادگان عالم! در این بُرهه از تاریخ که سرنوشت جهان و مستضعفان عالم رقم می‌خورد بر همه تکلیف است که با تمام قدرت و توان در هر چه باشکوه برگزار شدن اربعین حسینی (۱۴۰۳ شمسی) کوشا باشیم و آگاه باشیم که راه قدس از کربلا و از مسیر آخر الزمانی اربعین می‌گذرد.

در پایان بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا تصریح شده است: نقشه راه را حضرت روح الله چهار دهه قبل ترسیم کرد و لشکر ۲۰ میلیونی مستضعفین عالم از کربلا به قدس می‌رسد و پیام روح‌الله به منصه ظهور رسید و به عالم ارسال شد و ما راست‌قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند و ما همه در رکاب امام عشق هستیم و بار دیگر عهد می‌بندیم که برای دفاع از مظلومان عالم به فرمان ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

کد خبر 6078306

دیگر خبرها

  • آمریکا: حمله ایران به اسراییل بی‌پروا و تنش‌آفرین بود
  • آمریکا: حمله ایران به اسراییل بی پروا و تنش آفرین بود
  • پالنگان میزبان نوای هزار دف
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • نوای ۱۰۰۰ دف در پالنگان طنین‌انداز می شود
  • عملیات سپاه در راستای دفاع از تمامیت ارضی بود
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • طنین‌انداز شدن نوای «حیدر حیدر» در اجتماع مردم کرمانشاه