Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده یکشنبه شب در دیدار با مسوول توانمند سازی رزمندگان و ایثارگران استان افزود: مطالبه های جامعه رزمندگان و ایثارگران هرمزگان باید به صورت نظام مند شکل بگیرد زیرا اگر به این صورت مطرح نشوند، مجموعه های معاند این مطالبه ها را بر علیه خودمان استفاده و بیان می کنند.
وی بیان داشت: تشکیل سامانه تسهیل گر جهت شناسایی و ارائه خدمات به رزمندگان دوران دفاع مقدس بسیار واجب است، چرا که رزمندگان خاطراتی از جنگ تحمیلی دارند می‌توانند پندها و اندرزهای زیادی به ما بدهند اما متاسفانه رسیدگی نکردن و توجه به این قشر و مرگ و میر آن‌ها به دلیل مختلف باعث از بین رفتن حجم عظیمی از ذخایر فکری و فرهنگی جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: توانمندسازی رزمندگان هم نکته بسیار مهمی است که زمینه این توانمند سازی را باید از طریق شناسایی ظرفیت ها انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر انقلابی های ما پرچم و علم انقلاب را بلند نکنند، افرادی دست به این پرچم دست می زنند که به ضرر اسلام و انقلاب خواهد بود.

استان هرمزگان دارای یک‌هزار و ۵۰۰ شهید، ۲ هزار و ۸۶۱ جانباز و ۳۴۱ آزاده است که از این تعداد یک‎هزارو ۷۶۵ جانباز، ۶۱۰ شهید و ۱۷۶ آزاده مربوط به شهرستان بندرعباس می‌باشد.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی دفاع مقدس محمد عبادی زاده هرمزگان هیات رزمندگان اسلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس محمد عبادی زاده جنگ تحمیلی دفاع مقدس محمد عبادی زاده هرمزگان هیات رزمندگان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس

سردار رونده مشاور و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای جهبه مقاومت گرامیداشت شهدای کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهدای مدافع حرم هرمزگان گفت: در عملیات وعده صادق، دنیا با گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران آشنا شد.

وی افزود: این عملیات ثابت کرد که توانمندی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی گذشته است و به مرحله توازن رسیده است.

سردار رونده گفت: در این عملیات از کمک‌های نیروی جان بر کف ارتش استفاده شد.

سرهنگ پاسدار ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم گفت: این یادواره برای ایجاد انسجام و همدلی مردم برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است