Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا یوسفی» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم‌اکنون در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان است اظهار داشت: کادر فنی و فدراسیون اردوی جدید را با جوانان و نفرات باتجربه تشکیل داده و من نیز به این اردو فراخوانده شدم.

وی ادامه داد: در کنار دیگر بزرگان وزنه‌برداری و زیر نظر محمدحسین برخواه در حال تمرین هستیم و در تلاشم تا بتوانم به رکوردهای لازم برای اعزام به مسابقات جهانی برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به فعالیت خود بعد از کسب مدال طلای المپیک ۲۰۱۸ جوانان افزود: یک مصدومیت جزیی داشتم و شرایط کرونایی نیز همه فعالیت‌ها را تحت تاثیر قرار داده بود. تمریناتم را با نظارت مربیان شخصی انجام می‌دادم و در رده سنی جوانان نیز فعالیت دارم. همیشه برای حضور در اردو تیم ملی آماده هستم و هر زمانی مربیان صلاح بدانند در  اردوها حاضر خواهم شد. 

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۸ جوانان این را هم عنوان کرد: زمانی که این مدال کسب کردم رکوردم ۱۶۵ بود اما اکنون آن را با ۱۸۵ ارتقا دادم و این یک روند خوب و موثر است. البته در آن مسابقات من در دسته به اضافه ۸۵ کیلوگرم وزنه می‌زدم.

وی افزود: به دنبال آن هستم تا به رکورد جوانان جهان حمله کنم. این رکورد در اختیار علی داودی قهرمان ارزنده ایران و نایب قهرمان المپیک توکیو است. 

وزنه‌بردار جوان ایران در تشریح برنامه‌های خود تصریح کرد: من تا سه سال دیگر می‌توانم در رده سنی جوانان وزنه بزنم اما هدف نهاییم قهرمانی در این رده سنی نیست بلکه هدف اصلی من رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. 

به گزارش ایرنا، علیرضا یوسفی در بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ جوانان بوینس آیرس با رکورد ۱۶۲ یک ضرب، ۲۱۸ دوضرب و مجموع ۳۸۰ کیلوگرم مدال طلاگرفت و قهرمان این بازی‌ها شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدحسین برخواه علی داودی المپیک توکیو اختصاصی ایرنا المپیک توکیو تیم ملی وزنه برداری علی داودی محمدحسین برخواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس در یونان روشن شد

به گزارش خبرنگار مهر، بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه مرداد امسال به میزبانی شهر پاریس برگزار خواهد شد و مشعل المپیک ۲۰۲۴ امروز سه شنبه به صورت رسمی در یونان که مبدا مسابقات المپیک است روشن شد.

مری مینا هنرپیشه یونانی، شعله مشعل را با نور خورشید روشن کرد و آن را به اولین حمل‌کننده که قهرمان قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است رساند.

مانادو شناگر زن فرانسوی و دارنده ۳ مدال المپیک، به‌عنوان نخستین ورزشکار، مشعل المپیک را در خاک یونان حمل کرد. او مشعل المپیک را از استفانوس انتوسکوس یونانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تحویل گرفت.

این مراسم در معبد ۲۶۰۰ ساله هرا برگزار شد و کاتِرینا ساکلاروپولو رئیس‌جمهوری یونان و توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از جمله چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند. مشعل المپیک ۱۱ روز در خاک یونان توسط ۶۰۰ مشعل‌دار حمل و سپس ۷ اردیبهشت در مراسمی به برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل داده می‌شود.

مشعل بازی‌های المپیک ۸ اردیبهشت با کشتی «بلم» (کشتی که پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد) سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، آغاز خواهد کرد. این مشعل ۱۹ اردیبهشت به بندر مارسی می‌رسد و ۱۰ هزار حمل‌کننده آن را در ۶۴ شهر فرانسه حمل خواهند کرد.

مشعل المپیک سفری ۱۲ هزار کیلومتری خواهد داشت و پنجم مرداد به مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در رودخانه سن وارد می‌شود. این برای نخستین بار است که مراسم افتتاحیه المپیک در ورزشگاه اصلی کشور میزبان برگزار نمی‌شود.

کد خبر 6079925

دیگر خبرها

  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس در یونان روشن شد