Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@02:30:07 GMT

نمایش شور حسینی در اربعین سالار شهیدان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۱۱۸۰

‍‍‍‍‍‍

در اربعین ابا عبد الله الحسین (ع) بین الحرمین پذیرای میلیون‌ها زائری است که به عشق سید الشهدا (ع) خود را به کربلای معلی رسانده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عاشقان حسینی با طی دهها کیلومتر پیاده روزی در روز اربعین خود را به کربلای معلی رسانده اند تا شور حسینی را در برابر چشمان جهان به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در تهران هم از دقایقی پیش مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری آغاز شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: اربعین ، سیدالشهدا ، عزاداری ، پیاده روی ، کربلا ، بین الحرمین ، تهران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اربعین سیدالشهدا عزاداری پیاده روی کربلا بین الحرمین تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش وینگر اصفهانی علیه تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب و تماشایی نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه وطنی مملو از هیجان و احساسات بود بازیکنان این تیم در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشتند و امروز هم با یک نمایش حساب شده، موفق شدند تراکتور پر مهره را از پیش رو بردارند.

محمدرضا حسینی بعد از دوری از ترکیب اولیه امروز برای اولین بار در باشگاه نساجی با بازیکنان اصلی پا به چمن گذاشت. حسینی در دیدار امروز هم عملکرد بسیار خوبی داشت و بارها در قطع و بازپس‌گیری توپ به ویژه در میانه میدان، موثر ظاهر شد.

حسینی که از گل‌گهر سیرجان به نساجی انتقال پیدا کرد پیش از این در ذوب‌آهن و سپاهان هم توپ زده بود و در دیدار قبلی نساجی مقابل سپاهان هم دقایقی را به زمین رفت و نمایش خوبی هم در آن دیدار داشت تا الهامی را مجاب کند در این بازی از ابتدا او را راهی زمین کند. حسینی هم به خوبی پاسخ این اعتماد را داد و با یک بازی کم نقص توانست پاسخ اعتماد الهامی را بدهد. نساجی مازندران باید در دیدار بعدی و در هفته ۲۵ به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود.

دیگر خبرها

  • درخشش وینگر اصفهانی علیه تراکتور
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا