Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی روز دو شنبه به ایرنا افزود: امسال مراسم ویژه جاماندگان اربعین حسینی علیه السلام در ۱۰ بقعه متبرکه استان کرمانشاه همزمان با شب و روز اربعین در ۱۰ بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

وی افزود: بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم کرمانشاه، امامزاده ابراهیم کنگاور، امامزاده سیدجمال الدین فش، امامزاده احمد و امامزاده هادی سنقر، بقعه سیده فاطمه و مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان کرمانشاه، ‌ امامزاده قاسم پاامام، امامزاده علی اکبراسلام آبادغرب، بقعه احمدابن اسحاق سرپل ذهاب بقاع مجری برنامه اربعین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، همچنین قرار است آیین عزاداری چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) در حسینیه جلیلی کرمانشاه با حضور عزاداران حسینی برگزار شود.

راهپیمایی اربعین از دیگر آیین‌های چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) است که عصر روز دوشنبه از میدان آزادی تا باغ فردوس برگزار می‌شود.  

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه باغ فردوس کرمانشاه اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه باغ فردوس کرمانشاه سازمان اوقاف و امور خیریه باغ فردوس کرمانشاه اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، عابدی دبیر این جشنواره هدف از برگزاری این آیین سنتی گفت این آیین هرساله یک روز بعداز عید فطر برگزارمیگردید باهدف شکرگزاری از نعمات الهی وترویج فرهنگ وآئین‌های سنتی فراموش شده هست که امسال بعلت بارندگی با یک هفته تاخیر انجام شد

عابدی افزود در این مراسم ضمن ایجاد بازارچه محلی که با۴۰ غرفه برگزار شده دامداران وتولید کنندگان بومی تولیدات دامی ودست ساخته‌های چوبی ودست بافت‌های سنتی را در معرض دید عموم وفروش گذاشتند

وی افزود زیباترین بخش این مراسم پخت  شیرآش (شیربرنج) است که بین مهمانان توزیع می‌شود

عابدی افزود پخت شیرآش قدمت دیرینه دارد و این غذا با شیر گاو  درایام گوچ و برداشت برنج کشاورزان ودر نذر باران وعقیقه پخت می‌شد

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • عکس/ آغاز مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه