Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک برگزاری این رزمایش، با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری رزمایش بزرگ پدافند زیستی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان  در حوزه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) «پالور» این شهرستان انجام شد.
سرهنگ پاسدار سید حسن فاطمی افزود: در این رزمایش ۶ هدف افزایش میزان افراد واکسینه شده، ضدعفونی مکان های عمومی، توزیع بسته‌های بهداشتی، بررسی میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی، توزیع نوشت افزار به دانش آموزان در کنار بسته های بهداشتی و تقدیر از کادر درمان عملیاتی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ضدعفونی کردن مکان‌های پر رفت و آمد و مدرسه ها خاطرنشان کرد، از اقدام‌های انجام شده در این رزمایش کمک به نظم و انضباط مکان های واکسیناسیون و تشویق مردم به تزریق واکسن در محله ها و همچنین شناسایی و ترغیب آن‌ها و همکاری بسیجیان جهت تکمیل فرم ها و ضدعفونی کردن درمانگاه ها و خانه های بهداشت برای افزایش میزان واکسیناسیون کووید۱۹ بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک اظهارداشت: سرکشی از نانوایی ها و فروشگاه های سطح شهرستان با هدف بررسی میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توزیع ماسک و مایع ضدعفونی دست، به صورت رایگان بین مردم برای پیشگیری از سرایت بیماری صورت گرفت.
وی در پایان از توزیع غذای گرم بین نیازمندان درگیر کرونا، توزیع نوشت افزار به خانواده‌های کم بضاعت و تجلیل از کادر درمان را از دیگر اقدام‌هاط انجام شده در این رزمایش برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله فیزیکی، زدن ماسک و نرفتن به مکان های شلوغ بدون ضرورت میزان ابتلای کووید ۱۹ را کاهش خواهد داد. 

شهرستان سیریک در ۱۷۰کیلومتری شرق هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان هفته دفاع مقدس رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان هفته دفاع مقدس ویروس کرونا هرمزگان هفته دفاع مقدس رزمايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در مدت زمان اجرای طرح، بازرسان بهداشتی بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی را از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز و اماکن بین راهی، پایانه‌های مسافربری انجام دادند که در این ماموریت‌ها ۵۲ بازرس در قالب ۳۲ گروه بحث نظارت بر وضعیت مراکز و اماکن را عهده دار بوده اند.

 کرابی در ادامه تعداد کلر سنجی‌های انجام شده از آب آشامیدنی را حدود ۸ هزار مورد اعلام کرد و افزود: با تجهیز بازرسان به وسایل پرتابل بررسی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، حدود ۲۴ هزار مورد سنجش و نمونه برداری از ۵۴۰ مورد آب و مواد غذایی مشکوک نیز انجام شده است.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه همچنین اظهار داشت: در مدت زمان اجرای طرح سلامت نوروزی حدود ۱۶۰۰ مورد اقدام قانونی بر علیه متخلفان بهداشتی صورت گرفته که ۱۳۸ مرکز نیز منجر به پلمب شده است.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علاوه بر انجام ۵۱۵ مورد بازدید مشترک با سازمان‌ها و ادارات مرتبط به ۳۶۷ مورد شکایات کتبی حضوری و همچنین از طریق سامانه ۱۹۰ نیز رسیدگی نموده‌اند.

دیگر خبرها

  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • ایده‌ای جالب و بهداشتی برای استفاده در مکان‌های عمومی (فیلم)
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • «مجلس ایرانشهر» در تنگستان برگزار می‌شود