Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی گفت: مسیر انتخاب ملی‌پوشان به گونه‌ای جلو رفت که چکیده‌ای از بهترین‌ها به عضویت تیم‌ملی درآمده‌اند.

لقمان رضایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت تیم‌ملی کشتی‌ فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در نروژ، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم حاکم است و ارتباط خوبی بین اعضای کادرفنی و ملی‌پوشان برقرار است و کشتی‌گیر مصدوم هم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی کشتی‌گیران هم مشکل چندانی از نظر شرایط وزنی ندارند و انشاءالله در نروژ به راحتی وزن خود را تحویل خواهند داد.

وی ادامه داد: برای آماده‌سازی ملی‌پوشان هر کاری که لازم بوده است را انجام داده‌ایم و در فرصت باقی‌مانده تا رقابت‌های قهرمانی جهان هم در همین مسیر حرکت خواهیم کرد تا در نروژ ملی‌پوشان را در ایده‌آل‌ترین فرم ممکن ببینیم. شرایط خاصی به وجود آمده بود که در فاصله دو ماه بعد از المپیک باید در رقابت‌های قهرمانی جهان هم حضور پیدا کنیم و فرصت بسیار کوتاهی برای آماده‌سازی کشتی‌گیران داشتیم.

مربی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی گفت: از طرفی بحث ریکاوری و از سرگیری تمرینات برای ملی‌پوشان المپیکی هم مطرح بود که خوشبختانه همه کار‌ها به خوبی پیش رفت و تمام ملی‌پوشان انگیزه دارند تا در این دوره از رقابت‌ها به روی سکو بروند. خوشبختانه علاوه بر آمادگی جسمانی، تیم از نظر روحی در سطح مطلوبی قرار دارد و تیم یک‌دستی راهی این دوره از رقابت‌ها می‌شود.

رضایی عنوان کرد: برخی از کشتی‌گیران برای اولین بار است که در چنین میدان بزرگی حضور پیدا می‌کنند و سابقه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را ندارند؛ توقع ما از آن‌ها هم کشتی گرفتن با تمام وجود و کم نگذاشتن روی تشک مبارزه است. نگاه ما المپیکی است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ثمره‌اش را ببینیم.

وی اظهار داشت: علی‌رغم هجمه‌ای که برخی‌ها به نحوه انتخاب ملی‌پوشان وارد می‌کنند، در انتخاب ملی‌پوشان المپیکی و نفرات اعزامی به مسابقات جهانی نروژ روندی منطقی طی شد. به تمام سرمایه‌های کشتی میدان دادیم و کسی را طرد نکردیم. اگر کسی خودش نیامد، ما مقصر نیستیم و خودش نخواسته است که در چرخه انتخاب ملی‌پوشان حضور داشته باشد.

مربی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی گفت: آن دسته از کشتی‌گیرانی که در چرخه حضور داشتند و انتخاب نشدند هم به خوبی دلیل کنار گذاشته شدن خود را می‌دانند. هیچ کشتی‌گیری بدون دلایل فنی و منطقی انتخاب یا کنار گذاشته نشده است و مسیر انتخاب ملی‌پوشان به گونه‌ای جلو رفت که چکیده‌ای از بهترین‌ها به عضویت تیم‌ملی درآمده‌اند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ملی‌پوشان مزد تلاش‌های شبانه روزی در اردو‌ها را در این دوره از رقابت‌ها بگیرند. شهادت علی لندی که با فدا کردن جانش، به همه ما درس فداکاری و ایثار و از خودگذشتگی آموخت را تسلیت می‌گویم و از اینکه با چنین انسان بزرگی همشهری و هم‌زبان هستم احساس غرور کنم. لندی افتخار شهر ایذه است و تا ابد حرکت بزرگی که انجام داده است، فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: هم‌دوره تختی دار فانی را وداع گفت

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کشتی کشتی فرنگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی فدراسیون کشتی کشتی فرنگی انتخاب ملی پوشان قهرمانی جهان تیم ملی کشتی کشتی فرنگی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی (گرامیداشت رحیم علی آبادی) ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشور‌های ارمنستان، قزاقستان، عراق، تیم ایران و منتخب اردبیل حضور دارند.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»