Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وحیده ناصری، مسئول برگزاری کننده  مسابقات کبدی گفت: مسابقات قهرمانی کبدی بانوان کشور که به میزبانی میبد به مدت دو روز برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

او افزود: سه منطقه مسابقات قهرمانی کبدی بانوان کشور در قم و چهارمین منطقه در سالن ورزشی غدیر خانقاه شهرستان میبد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری ادامه داد: از هشت تیمی که قرار بود در میبد حضور داشته باشند پنج تیم از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان حضور یافته و با هم به رقابت پرداختند.

او بیان کرد: از بین این تیم‌ها دو تیم سیستان و بلوچستان و کرمان به مرحله نهایی راه یافتند.

ناصری با بیان اینکه مرحله نهایی ۱۰ روز آینده برگزار شود، اظهار داشت: این مسابقات انتخابی تیم‌های ملی بود و منتخبان در هشت تیم نهایی در این مرحله به رقابت خواهند پرداخت، سپس در اردو‌های آماده سازی تیم ملی حضور می‌یابند تا برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ درهانگژو چین آماده شوند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان رقابت های کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴