Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری عراق، برغم باور به وجود موانعی در مسیر از سرگیری روابط ایران و عربستان نسبت به این مساله ابراز امیدواری کرد.

به گزارش برنا، برهم صالح، رییس جمهوری عراق، برغم باور به وجود موانعی در مسیر از سرگیری روابط ایران و عربستان نسبت به این مساله ابراز امیدواری کرد. 

صالح در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان در مورد اینکه عربستان و ایران روابط را از سر می‌گیرند، گفت: قطعا موانعی بر سر راه وجود دارد اما امیدواریم این مساله پیش از آنکه دیر بشود، اتفاق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وجود روابط همسایگی، بیان کرد: حتی اگر اختلافاتی داریم باید گفتگو کنیم. بهتر است به جای قطع ارتباط در مورد آن اختلافات صحبت کنیم. 

رییس جمهوری عراق بار دیگر تاکید کرد که نسبت به قبل امیدوارتر است و تغییراتی در حال روی دادن است. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که عراق مخرج مشترک منافع بین بازیگران مختلف از جمله ایرانی‌ها، اعراب و ترک‌ها است که از طریق زیرساخت‌هایی مانند راه آهن، خط لوله گاز، مسیرهای تجاری و همکاری می تواند تامین شود.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس جمهوری ایران و عربستان مجمع عمومی سازمان ملل نیویورک عربستان ایران عراق ایران عربستان مذاکره برهم صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

رییس جریان حکمت ملی عراق در نشستی گفت: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رییس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

دیگر خبرها

  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر