Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@08:11:52 GMT

از سجامی شده‌ها چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۱۴۸۷

از سجامی شده‌ها چه خبر؟

آمار تعداد نفرات ثبت نام شده در سجام و همچنین تعداد نفرات احراز هویت شده در این سامانه نشان می دهد که در فروردین ماه سال جاری ۳۱۹ هزار و ۴۹۱ نفر، در اردیبهشت ماه ۱۳۸ هزار و ۸۸ نفر، در خرداد ماه ۷۶ هزار و ۲۱۴ نفر، در تیر ماه ۸۹ هزار و ۱۲۰ نفر، در مرداد ماه ۷۷ هزار و ۸۸۲ نفر و در شهریور ماه ۱۶۶ هزار و ۱۳۹ نفر در سامانه سجام ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هویت ۳۵۳ هزار و ۳۰ نفر در فروردین ماه، ۱۷۲ هزار و ۲۵۱ نفر در اردیبهشت ماه، ۱۰۱ هزار و ۱۶۵ نفر در خرداد ماه، ۱۱۲ هزار و ۲۶۳ نفر در تیر ماه، ۹۹ هزار و ۴۷۱ نفر در مرداد ماه و ۲۲۲ هزار و ۲۴۸ نفر در شهریور ماه در سامانه سجام احراز شد.

تعداد افرادی که در سامانه سجام در شهریور ماه ثبت نام کردند نسبت به اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد افزایش داشته است که دلیل آن می تواند خبری باشد که چندی پیش مبنی بر لزوم سجامی شدن از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی منتشر شد. هر چند زمانی که برای این الزام تعیین شده بود برداشته شد اما همچنان همه افرادی که دارای کد بورسی هستند باید در سامانه سجام احراز هویت شوند.

بر اساس این گزارش، سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی WWW.SEJAM.IR، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: آخرین آمار کد بورسی سامانه سجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سامانه‌های پرتودهی با دانش فنی ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، فناوران یک شرکت دانش بنیان هسته‌ای با بومی سازی دانش فنی تولید سامانه‌های پرتودهی، موفق شدند، تجهیزات متعددی در سال گذشته تولید کنند.

بر اساس این گزارش، آفت زدایی از غلات و مواد غذایی و افزایش عمر انبار بانی محصولات کشاورزی و جلوگیری از خونریزی با تولید پودر بند آورنده خون از جمله کاربرد‌های استفاده از سامانه‌های پرتودهی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • تولید سامانه‌های پرتودهی با دانش فنی ایرانی
  • معمای تعداد برابر سکه های شیر و خط در دو گروه
  • اعلام رسمی تعداد خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۲/ خروج بیش از ۳ میلیارد دلار از کشور برای واردات موبایل/ چینی‌ها در ۱۴۰۲ بیشترین ورود سرمایه به ایران را داشتند/ الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه به قم