Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:59:35 GMT

افزودن سه هزار ip به شبکه دیتا استان کردستان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۱۴۹۱

افزودن سه هزار ip به شبکه دیتا استان کردستان

ایسنا/کردستان مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به تعهدات مخابرات منطقه در راستای افزایش ipهای شبکه دیتای استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور بهره‌مندی تعداد بیشتری از مشتریان از بسترهای دیتا سه هزارip به شبکه دیتای استان اضافه شده است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: از سه هزار ip اضافه شده در سال جاری تعداد یک هزار و 500 مورد آن در هفته آخر شهریور ماه 1400 به شبکه دیتای استان اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از افزایش یک هزار ip جدیدِ دیگر در آینده نزدیک به شبکه استان به لحاظ زیرساختی خبرداد و عنوان کرد: این مهم با هدف فراهم نمودن امکان استفاده مطلوب‌تر بە‌ویژه در حوزه آموزش عملیاتی خواهد شد.

حکمت به بهبود بیش از 65 درصدی ظرفیت پهنای باند استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: این اقدام شرایط بهره‌مندی مشتریان از بسترهای دیتا با سرعت و کیفیت بالاتر را در سطح استان مهیا کرده است.

وی در ادامه از رایگان بودن بسترهای اینترنت جهت استفاده دانش آموزان و معلمان در شبکه مجازی شاد خبر داد و خاطرنشان کرد: مخابرات منطقه کردستان همچون همیشه در راستای تسهیل نمودن شرایط استفاده از بسترهای مخابراتی توسط مشتریان خوب درخشیده است که این امر نمونه بارز آن است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه از اول مهر ماه جاری خود را ملزم به اجرای برنامه مسئولیت‌های اجتماعی در راستای ارائه خدمات و بسترهای دیتا به دانش‌آموزان،دانشجویان و معلمان می دانیم یادآور شد: از آغاز سال تحصیلی جدید بسترهای اینترنت در شبکه شاد برای کاربران آن کاملا رایگان است و تمام زیرساخت‌های آن در اختیار مشتریان قرار دارد.

حکمت اضافه کرد: مخابرات منطقه از ابتدای شروع کلاس‌های آنلاین در سطح مدارس و دانشگاه ها نسبت به توسعه و ارتقا زیرساخت‌های آن با سرمایه‌گذاری های لازم اقدامات چشمگیری انجام داده است.

وی به تلاش مخابرات منطقه کردستان در راستای پایداری ارتباط و بسترهای اینترنتی در همه شرایط بویژه در روزهای تحصیلی اشاره کرد و گفت: این مجموعه با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مخابرات منطقه کردستان شبکه دیتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، طبق قانون شرکت های خودرو سازی می توانند هر ساله اقدام به پیش فروش خودروهای خود کنند که این اقدام نوعی تشویق برای خودروسازان و همینطور کمک به مشتریان برای خرید ارزان تر خودرو است اما متاسفانه بدقولی خودرو سازان در تحویل به موقع خودرو وعده داده شده کام مشتریان را تلخ می کند.شهروند خبرنگاری در همین باره پیامی ارسال کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

در سال گذشته تعداد زیادی از مردم برای خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و مقرر بوده ایران خودرو در زمستان ۱۴۰۲ خودرو را تحویل دهد لکن این اقدام در سال ۱۴۰۲ انجام نشده و ایران خودرو به تعهد خود عمل نکرده است و حالا قیمت خودرو پژوپارس را ۱۵۰ گران کرده است در حالی که باید این خودرو ها به قیمت زمان مقرر تحویل بایستی تحویل مشتری میشد و بابت دیرکرد هم به مشتری خسارت پرداخت میشد اما این گران فروشی و افزایش قیمت چه معنایی دارد.

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور