Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:11:51 GMT

راهپیمایی اربعین رزمایش بزرگ انسجام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۱۵۱۳

راهپیمایی اربعین رزمایش بزرگ انسجام اسلامی است

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، آیین پیاده روی عاشقان حسینی به سمت امامزادگان و گلزار شهدای شهرهای مختلف گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای دهه پایانی صفر برنامه های ویژه ای اعم از اعزام مبلغ، برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی و برگزاری مسابقات فرهنگی طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیلمی قیام بزرگ عاشورا را از محوری ترین ارکان تعالی امت اسلام در مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی دانست و ادامه داد: وقتی به قیام بزرگ عاشورا نگاه می کنیم، متوجه جلوه گری جاودانگی و عظمت پیام آن می شویم.

وی اضافه کرد: امت اسلامی منسجم ایران توانست با وحدتی بی نظیر و بی بدیل در تواصی به حق و مقاومت در صحنه ظاهر شود و یک رزمایش عملی بزرگ انسجام اسلامی را در منظر جهانیان به تصویر بکشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: تکریم و تعظیم اربعین حسینی، پاسداری و حراست از دستاوردهای تمدن ساز عاشورا است و در این ایام است که اراده ها در حذف استکبار جهانی و مبارزه با ظلم و فساد تقویت می شود.

وی تصریح کرد: نکوداشت اربعین حسینی در واقع بازخوانی نقش بی بدیل و بی نظیر امام سجاد (ع) و حضرت زینب (ص) در قیام عاشورا است.

دیلمی به روز اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: سالیان زیادی است که در اسلام ناب، عاشقان مکتب حیات بخش عاشورا در روز اربعین سیدالشهدا (ع) در مسیر نجف تا کربلا مشق عشق و شهادت را بازروایی می کنند و قدرت جهان اسلام را به تصویر می کشند.

وی افزود: اما ظرف دو سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا برخی از محدودیت ها حاصل شد اما با ابتکار، نوآوری و خلاقیت تشکل های دینی، انقلابی و اسلامی و همچنین ترسیم شکوهمند حفظ سلامت، عزادارای های شهدای کربلا زنده نگهداشته شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که تشکل های دینی و انقلابی و هیئات مذهبی در بسیاری از شهرهای کشور به ویژه در گرگان، جنب کانون طاها جمع شده اند و تصویر با عظمتی را از عمق نگاه با عظمت مکتب سید الشهدا (ع) به تصویر کشیدند.

کد خبر 5314374

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی سازمان تبلیغات اسلامی روز مبارزه با استکبار گرگان هفته دفاع مقدس اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1400 بوشهر ایلام مرز مهران بازگشایی مدارس واکسن کرونا آمار کرونا عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی تبلیغات اسلامی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، امروز در گرگان مردم پس از اقامه نماز، از مصلای وحدت تاچهارراه شهدا برای اعلام حمایت از مظلومان غزه و فلسطین راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند.

راهپیمایی امروز در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین علاوه بر گرگان، در دیگر شهر‌های گلستان نیز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به اسراییل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا