Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

جمشیدی افزود: این طرح با هماهنگی مرجع قضایی و با مشارکت یگان‌های انتظامی و به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان بهمئی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در این طرح ۱۰ تن از متهمان فراری و تحت تعقیب؛ سه تن از افراد درگیر در نزاع های دسته جمعی و ۹ تن معتاد دستگیر و سه دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل و چهار واحد صنفی مختلف نیز پلمب شد.

جمشیدی اضافه کرد: ماموران در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی یک سارق حرفه‌ای را دستگیر و از او پنج فقره انواع سرقت  به همراه سه قبضه سلاح شکاری  را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال ادامه دارد گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک؛ به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی دستگیری سارقان ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان بهمئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایده اموال منقول شناسایی شده متهم پرونده کثرالشالکی شهرستان بهمئی خبر داد.

سید علی ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آن‌ها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی اظهارکرد: این کار در نوع خود فوق العاده بوده و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را برطرف کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق تصریح کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی را خواهیم داشت، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود. همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد