Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،فضل اله منصوری، نیروی انتظامی دلفان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارزاق اساسی مردم، مأمورین انتظامی این شهرستان دلفان در محور کرمانشاه – نورآباد یک دستگاه خودروی نیسان که در حال حرکت بود را با هماهنگی مقام قضایی توقیف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پس بازرسی از خودروی مذکور ۱۸۰۰ لیتر روغن‌موتور بدون هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده، به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

منصوری از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را جهت بررسی و پیگیری از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دلفان روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که امروز چهارشنبه ۸ فروردین است و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

کد خبر 6063813

دیگر خبرها

  • قیمت روغن مایع ۲۲۵ هزار تومان شد! + جدول
  • کشف ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در اشکذر
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • روش‌های راه اندازی خودرو در دمای انجماد
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • پیش از سفر‌های نوروزی چگونه خودروی خود را چک کنیم؟
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد