Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایلنا پنجم مهر به گفت وگو با "پرویز سروری" نایب رییس شورای شهر تهران پرداخت و نوشت: ... با شهردار تهران در این زمینه صحبت کردیم و پیشنهاد ما این است که روال قبلی انجام شود و ایشان از این مساله استقبال کردند و از این ماه تلاش ما در این راستا است که پرداخت حقوق به این صورت انجام شود و خیال کارگران شریف از دریافت حقوق خود راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که اشاره کردید، درست است و شورا نسبت به پیمانکاران حتی اگر امور، برون سپاری هم می‌شود، باید بر آن نظارت کند تا فعالیت‌ها دقیق انجام شود، چرا که پاشنه آشیل مدیریت شهری است و حتما باید کیفیت و انجام بهینه کار جزو شرایط شهرداری برای کار باشد. اگر برون سپاری‌ها منجر به نوعی داد و ستد بین پیمانکار و مدیر پروژه و مدیران شود، نتیجه‌اش این می‌شود که کیفیت کار در شهر به شدت افت می‌کند.   حتما باید شورا و شهرداری بر برون‌سپاری‌ها نظارت کنند، تا مشخص شود، این برون سپاری در قواره‌ای که به آن‌ها ابلاغ شده انجام می‌شود یا نه. 

دغدغه‌های کارگران را رفع می‌کنیم

 پیشنهاد ما به شهردار این است که این موضوع با جدیت پیگیری شود و حقوق کارگران که قرار است توسط پیمانکار واریز شود، توسط شهرداری به صورت مستقیم پرداخت شود و دغدغه‌ها برای کارگران رفع شود. نائب رئیس شورای شهر تهران درباره پرداخت مزایا به کارگران شهرداری گفت: در این زمینه باید بررسی‌های فنی صورت گیرد. در زمینه باز پس‌گیری املاک در اختیار غیر شهرداری نباید هیچ استثنایی وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که مدیریت شهری پیشین درباره بازپس‌گیری املاک اعلام کردند که مقاومت‌هایی وجود دارد و به همین دلیل بازپس‌گیری به کندی پیش رفت. در این دوره بازپس گیری املاک در اختیار غیر شهرداری به چه صورت پیش خواهد رفت؟ اظهار کرد: حتما قاطع و سختگیرانه خواهد بود. اموال بیت‌المال نباید بازیچه دست عده‌ای قرار گیرد.البته ممکن است ملکی به صورت موقت و با شرایطی که قانون تعیین کرده است، در اختیار فردی قرار گرفته باشد.

فردی که از شهرداری خارج می شود، حقی در زمینه املاک ندارد

او ادامه داد: طبیعی است که وقتی فردی از مجموعه شهرداری می‌رود دیگر هیچ حقی ندارد و املاک باید در اختیار شهرداری قرار گیرد و هیچ استثنائی نباید در این قضیه وجود داشته باشد و همه کسانی که املاک شهرداری را در اختیار دارند و طبق قانون باید آن را واگذار کنند حتما باید این کار انجام شود. نظارت بر املاک به صورت خیلی جدی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا) برچسب‌ها قالیباف وضعیت معیشت علیرضا زاکانی دستمزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قالیباف وضعیت معیشت علیرضا زاکانی قالیباف وضعیت معیشت علیرضا زاکانی دستمزد برون سپاری انجام شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد پلتفرم‌های دیوار و شیپور در صورت عدم افزودن وب‌سرویس احراز هویت خبر داد.

به گزارش دیجیاتو، «ابوالفضل نوروزی» با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکو‌های دیوار و شیپور بیان کرد: «بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند، در این سکو‌ها آگهی می‌کنند.»

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن اظهار داشت با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکو‌های اینترنتی، باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود. به عقیده او، این عمل به‌صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود.

او با تأکید بر اینکه املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تأکید کرد: «اگر این سکو‌ها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آن‌ها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.»

پلتفرم شیپور در بخش احراز هویت خود کد ملی و کد پستی را درج کرده که تاکنون پرکردن این بخش برای مخاطبان به‌صورت اختیاری بوده است.

دیگر خبرها

  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است
  • خوفی که به جان کارگران افتاد | کاهش حقوق در صورت تعطیلی پنجشنبه ها
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده